HulkHaugen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg er stor fan av HTPC, og har hatt det i mange år nå. Til nå så har jeg bare brukt billigste løsning fra Logitech (EX110) og tilsvarende. Men jeg kunne tenke meg noe som ser bedre og ut og er litt mere minimalistisk. Tenker da på å unngå NumPad, kanskje også F1-F12 knappene. Et tastatur jeg liker veldig godt er Eee Keyboard + Mouse Set. Men såvidt jeg vet, så er ikke dette tilgjeneglig i norsk/skandinavisk layout Noen som har noen tips om tilsvarende tastatur? Har også kikket på Microsoft Arc keyboard, men den har så teite piltaster... Lenke til kommentar
qtek Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Jeg bruker Logitech Dinovo Mini og er storfornøyd med det. Det er ganske lite men det passer meg bra. Netshop har det til en hyggelig pris akkurat nå: http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Tastatur/mus/Tr%C3%A5dl%C3%B8st-tastatur/mus/Logitech/Logitech-Desktop-diNovo-Mini-Norsk-Dansk-Tr%C3%A5dl%C3%B8st-tastatur-for-stua-30956-p0000102035.aspx Endret 27. februar 2012 av qtek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå