Gå til innhold

The River ( USA - sendetid ) - Generell Diskusjon

Anbefalte innlegg

The River er en amerikansk paranormal/adventure/horror type tv serie. Den hadde premiere den 7 Februar 2012. Første sesong består av 8 episoder

Synophsis:

Famed explorer Dr. Emmet Cole (Bruce Greenwood) went looking for "magic" deep in the uncharted Amazon basin and never returned. The shocking truth about his disappearance is out there, somewhere, just waiting to be discovered. To the millions of kids who grew up watching his nature show, Dr. Cole was a hero. To his own son, Lincoln (Joe Anderson), he was more of an enigma. Now, six months after he vanished, Lincoln is finally ready to bury the past when Dr. Cole's emergency beacon suddenly goes off. At the urging of his mother, Tess (Leslie Hope), Lincoln reluctantly joins her on a search for his father. To fund the rescue, they agree to let Dr. Cole's cagey ex-producer, Clark (Paul Blackthorne), film the mission documentary-style. The mixed crew of old friends and new acquaintances includes the missing cameraman's daughter, Lena Landry (Eloise Mumford), Magus mechanic Emilio Valenzuela (Daniel Zacapa) and private security bodyguard Captain Kurt Brynildson (Thomas Kretschmann).

Cast :

Bruce Greenwood as Dr. Emmet Cole, a famed explorer and TV personality

Joe Anderson as Lincoln Cole, Dr. Cole's son

Leslie Hope as Tess Cole, Dr. Cole's wife and Lincoln's mother

Eloise Mumford as Lena Landry, daughter of Russ Landry, missing camerman

Paul Blackthorne as Clark Quitely, Dr. Cole's producer

Thomas Kretschmann as Capt. Kurt Brynildson, private security, bodyguard

Scott Michael Foster as Jonas Beckett, cameraman for Dr. Emmet Cole

Daniel Zacapa as Emilio Valenzuela, ship's mechanic, The Magus

Shaun Parkes as A.J. Poulain, lead cameraman

Paulina Gaitan as Jahel Valenzuela, Emilio's daughter

Trailer :

http://www.youtube.com/watch?v=KnFxBOLUZ14

Jeg har nå sett de første 4 episodene, og liker serien veldig godt. Jeg får en følelse av Blair Witch Project når jeg ser serien, mest pågrunn av kameraføringen og at de har et kamerateam som henger på til enhver tid. samt alle overvåkningskameraene som er plassert ut i båten

Uansett, jeg anbefaler folk å sjekke ut serien :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes faktisk denne er jævla kul jeg også, har sett de tre første episodene. Javisst, det er litt jalla med haugevis med dukker i trær, levende skygger/sjeler og generelt litt rar kombinasjon av scary ting som jeg ikke helt skjønner om alt henger sammen eller om det er forskjellige ting som foregår i parallel. Men det er et rivende tempo, her er det pokker ikke mye tid til å dvele ved ting og det synes jeg er er forfriskende.

Endret av bas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter fire episoder kan jeg trygt si jeg liker denne serien, selv om det er en rekke idiotiske ting som trekker ned. Når du får et dypt kutt i låret klatret du ikke ned i en skitten elv, for eksempel. Og kommer du til en creepy gravplass midt i jungelen nært et tre fullt av dukker bestemmer du deg ikke for at det er en bra plass å overnatte. ermm.gif På den annen side har vi jo "When that girl gets scared, I listen!". Bra noen tar til vettet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med vikingkylling . Selv om det blir litt småpirk. Jeg hadde aldri verden overnattet med 300 gamle dukker hengende rundt meg i en jungel :p

Det jeg syns var mest komisk i episode 3 til 4, er hvordan Lincoln Cole ( Joe Anderson ) går fra langhåret til korthåret , de er jo på samme plass i jungelen , jeg fikk ikke med meg noen hårklipp, har jeg sovet ?

:D

men igjen , dette blir småpirk. alle legger merke til forskjellige ting som dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar

haha , dere har så rett så rett , jeg måtte se gjennom episode 3 enda en gang , og der fant jeg klippescenen :whistle:

Episode 5 er ute , jeg legger det i spoiler her :

Ganske bra episode, på et eller annet vis så får jeg frysninger av visse scener , denne serien er mer ekkel en skummel syns jeg. Utrolig sært at hun fant sin egen far ombord i exodus, desverre var han bare et spøkelse som alle de andre. Den gode nyheten var jo at de fikk en pekepin på hvor dr emmet cole har tatt veien . alt i alt , en ganske god episode. syns skuespiller prestasjonene har tatt seg opp :)

Lenke til kommentar

Personangrep det. Så utrolig kul du er :)

Tydeligvis er det ikke lov til å komme med kritikk i tråder til serier du liker. Jeg skal slutte med det, siden du bare slår til med personangrep nok en gang.

Jeg sier bare at det blir litt for mye i denne junglen. Og at hva som helst kan komme. Det blir litt ulogisk at det er så utrolig mye rart. Men igjen så er ikke serien akkurat så logisk heller.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Nettopp Mister , serien er markedsført som en paranormal serie med skrekkelementer og endel adventure / exploring. Så jeg skjønner ikke hvorfor du skal si slike ting når det er ÅPENBART fra første stund at serien ikke spiller på logikk. du kan godt komme med kritikk , men please ikke lag sur stemning :) okey ?

Lenke til kommentar

Eneste som lager sur stemning er en liten kylling på 10 år.

Og du snakker om personangrep? Jeg endret ett ord i setningen du skrev om meg, og plutselig angriper jeg deg personlig? Og nå begynner du med det tullet her? Det er rimelig vanskelig å ta deg seriøst, så jeg gidder ikke prøve engang.

Endret av vikingkylling
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...