Torhild Jansen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Sol-gløtt. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Flott bilde av solglimt og speiling. Likte snevet av grønnt i havet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Flott bilde av solglimt og speiling. Likte snevet av grønnt i havet. Tusen takk for kommentaren Lenke til kommentar
karoald Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Nydeleg lys/farger og fin komp. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Et veldig godt komp med steinene i forgrunnen Flott lys og perfekt eksponering. Jeg er sjeldent fortolig med midtstil horrisont, så her kunne du kuttet litt i toppen for å unngå dette Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 Nydeleg lys/farger og fin komp. Tusen takk Et veldig godt komp med steinene i forgrunnen Flott lys og perfekt eksponering. Jeg er sjeldent fortolig med midtstil horrisont, så her kunne du kuttet litt i toppen for å unngå dette Tusen takk Ja du har så rett, det ble bedre med et kutt oppe. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Jeg har stor sans for akkurat denne type bilder - veldig vakkert !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg