Gå til innhold

Ny Temadag 11. mars

Anbefalte innlegg

:new_woot: Jeg har fått den store æren å ha ansvaret for neste Temadag - som blir den 11.03.2012

Mitt tema blir: Bruk lyset ... kreativt!

Her burde det være en del muligheter for både den ene og den andre.

Lykke til

RAK-foto :thumbup:

Endret av RAK-foto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:new_woot: Jeg har fått den store æren å ha ansvaret for neste Temadag - som blir den 11.03.2012

Mitt tema blir: Bruk lyset ... kreativt!

Her burde det være en del muligheter for både den ene og den andre.

Lykke til

RAK-foto :thumbup:

Spennende tema i disse dager når det går mot lysere tider! :yes:

Lenke til kommentar

Hva er temadag?

En beskrivelse som jeg la ut tidligere når det var spørsmål (siden dette ikke står beskrevet andre steder.....) :whistle: ;

Temadag er en overlevning fra gamle digit.

Funker slik:

Søndager med 14 dagers mellomrom er en Temadag for posting av bilder hvor et medlem på nye digit (nå Akam-Bildekritikken) velger et helt frittstående tema som presenteres kortest mulig tid etter at forrige temadag er passert. Poenget er da å bidra med bilder som "gjenspeiler" temaet denne dagen.

Det er den som valgte tema på forrige temadag som utfordrer et annet medlem til å være "temadagansvarlig". Funker på den måten at en får en PM med utfordring.

Den som får utfordringen aksepterer eller avstår.

Når en har akseptert, har denne som oppgave å offentliggjøre i forumet at han/hun har akseptert utfordringen, og etterhvert kunngjøre et tema for neste temadag (tidfestes med dato).

Admin har som oppgave å kunngjøre dette på forsiden under "kommende aktiviteter"! Dersom admin ikke "fanger" opp og kommer med slik kunngjøring, så bør ansvarlig for temadagen sende e-post til f.eks. Terje eller andre i admin....

Temadagen (posting av bidrag) foregår fra kl.00.00 til kl.2400 denne søndagen! Ved posting av bidrag skal en velge at dette inngår i temadagaktiviteten (kommer opp som valg).. Det er fritt fram for å bruke bilder fra sitt arkiv eller ta helt nye bilder, altså ingen regler om at bildet skal være tatt på selve temadagen!

Som regel takker/kommenterer den ansvarlige for temadagen på alle bidragene!

Når Temadagen er ferdig utfordrer den ansvarlige for siste temadag et nytt medlem/sørger for en ny ansvarlig til neste temadag.

Velkommen som bidragsyter! :thumbup:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...