RAK-foto Skrevet 27. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Jeg har fått den store æren å ha ansvaret for neste Temadag - som blir den 11.03.2012 Mitt tema blir: Bruk lyset ... kreativt! Her burde det være en del muligheter for både den ene og den andre. Lykke til RAK-foto Endret 27. februar 2012 av RAK-foto Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2012 Fint tema; burde være mange muligheter her. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg regner med at Terje på teknisk avd legger dette ut på forsiden RAK-foto Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg har fått den store æren å ha ansvaret for neste Temadag - som blir den 11.03.2012 Mitt tema blir: Bruk lyset ... kreativt! Her burde det være en del muligheter for både den ene og den andre. Lykke til RAK-foto Spennende tema i disse dager når det går mot lysere tider! Lenke til kommentar
Terje Skrevet 29. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Da har jeg lagt inn temadagen Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2012 Da har jeg lagt inn temadagen Det er bra --- takk !! RAK-foto Lenke til kommentar
Gjest Slettet-HPHVWRsH Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Hva er temadag? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Hva er temadag? En beskrivelse som jeg la ut tidligere når det var spørsmål (siden dette ikke står beskrevet andre steder.....) ; Temadag er en overlevning fra gamle digit. Funker slik: Søndager med 14 dagers mellomrom er en Temadag for posting av bilder hvor et medlem på nye digit (nå Akam-Bildekritikken) velger et helt frittstående tema som presenteres kortest mulig tid etter at forrige temadag er passert. Poenget er da å bidra med bilder som "gjenspeiler" temaet denne dagen. Det er den som valgte tema på forrige temadag som utfordrer et annet medlem til å være "temadagansvarlig". Funker på den måten at en får en PM med utfordring. Den som får utfordringen aksepterer eller avstår. Når en har akseptert, har denne som oppgave å offentliggjøre i forumet at han/hun har akseptert utfordringen, og etterhvert kunngjøre et tema for neste temadag (tidfestes med dato). Admin har som oppgave å kunngjøre dette på forsiden under "kommende aktiviteter"! Dersom admin ikke "fanger" opp og kommer med slik kunngjøring, så bør ansvarlig for temadagen sende e-post til f.eks. Terje eller andre i admin.... Temadagen (posting av bidrag) foregår fra kl.00.00 til kl.2400 denne søndagen! Ved posting av bidrag skal en velge at dette inngår i temadagaktiviteten (kommer opp som valg).. Det er fritt fram for å bruke bilder fra sitt arkiv eller ta helt nye bilder, altså ingen regler om at bildet skal være tatt på selve temadagen! Som regel takker/kommenterer den ansvarlige for temadagen på alle bidragene! Når Temadagen er ferdig utfordrer den ansvarlige for siste temadag et nytt medlem/sørger for en ny ansvarlig til neste temadag. Velkommen som bidragsyter! Endret 8. mars 2012 av smort1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-HPHVWRsH Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Takk for fyldig og god forklaring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg