HelloKjersti Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Det er ingen mangel på frivillige testkaniner for ArenaNet. Les hele saken Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Livet fremover : *mail-lyd* GHASP!! "Melding om eFaktura fra Skagerrak Nett/Mobil/Toll/Whatever" Awwwww. *mail-lyd* OHMIGOSH!!! "Your Personal YouTube Digest.." AAAAWWwwwwww. *mail-lyd* "Nok en ting som ikke har noe med GW2 beta å gjøre" HHHGGGNNNNNN!!! *mail-lyd* Ser for meg en emosjonell berg-og-dalbane en periode fremover. 8 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jøye meg. Var ikke rent like folk til en beta. Da er vel oddsen min for å bli med rimelig laber. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Tror nok mye av grunnen til populariteten rundt GW 2 er pga spillet ikke har noen månedsavgift, klart det er en del som spiller mmo's som er spente uansett og, men tror det har en god del å si. Selv spiller jeg ikke mmo's så personlig er jeg ikke interessert i dette. Endret 27. februar 2012 av Santar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå