SoiRaM Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Heisann Jeg tenker på å kjøpe ny telefon. Da tenker jeg på den absolutt råeste og beste på markede. Helst IKKE iPhone. Har sett endel på Samsung Galaxy Nexus ettersom den har Android 4.0 Men hvilke mener dere? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvor lenge kan du vente? I disse dager er det MWC og der blir det lansert mange nye telefoner. Det er allerede lansert nye mobiler med Android 4.0 og quad-core. Huawei, Sony (kommer snart med 4.0 i nye mobiler), LG, HTC og Samsung kommer snart med SGS3 som forhåpentligvis kommer med 4.0. Merk at disse kan ta en stund før de kommer i butikkhyllene her til lands. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 kan dessverre ikke vente noe lengre enn ut uka. Trenger telefon Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg kan anbefale samsung galaxy S2 på det sterkeste, jeg har hatt den siden november og har ikke hatt noen problemer, den kjører tho bare 2.3 men den skal få 4.0 ettervert:) Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Nexus er nok eneste med 4.0 per dags dato. Neste 4.0 mobil kommer nok i Mars-April Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå