Gå til innhold

BK: Tomme Tønner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hvilke grupper du refererer til, men jeg liker utsnittet i versjon 1 best og etterbehandlingen i versjon 2 best.

Utsnitt: Nr 2 ble litt for trangt i toppen, og bakgrunnen i nr 1 blir en del av dynamikken i bildet.

Etterbehandling: Varmere fargetoner og lyset i den lave solen kommer mer til sin rett i versjon 2. Om det er tonemapping eller annen behandling du har gjort i versjon 1, vet jeg ikke, men typisk er hvordan snøen ser ut til å være møkkete.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvilke grupper du refererer til, men jeg liker utsnittet i versjon 1 best og etterbehandlingen i versjon 2 best.Utsnitt: Nr 2 ble litt for trangt i toppen, og bakgrunnen i nr 1 blir en del av dynamikken i bildet.Etterbehandling: Varmere fargetoner og lyset i den lave solen kommer mer til sin rett i versjon 2. Om det er tonemapping eller annen behandling du har gjort i versjon 1, vet jeg ikke, men typisk er hvordan snøen ser ut til å være møkkete.

Gruppene er for de som liker med mer bakgrunn og de som liker det trangt..hehe;)

Brukt topaz adjust her..det som gir en følelse av tonemapping;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...