Jan Erik Engan Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Tomme Tønner? Bildet er fjernet. Beskrivelse: V2 ett tettere utsnitt,for å tilfredstille begge grupper;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg vet ikke hvilke grupper du refererer til, men jeg liker utsnittet i versjon 1 best og etterbehandlingen i versjon 2 best. Utsnitt: Nr 2 ble litt for trangt i toppen, og bakgrunnen i nr 1 blir en del av dynamikken i bildet. Etterbehandling: Varmere fargetoner og lyset i den lave solen kommer mer til sin rett i versjon 2. Om det er tonemapping eller annen behandling du har gjort i versjon 1, vet jeg ikke, men typisk er hvordan snøen ser ut til å være møkkete. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg vet ikke hvilke grupper du refererer til, men jeg liker utsnittet i versjon 1 best og etterbehandlingen i versjon 2 best.Utsnitt: Nr 2 ble litt for trangt i toppen, og bakgrunnen i nr 1 blir en del av dynamikken i bildet.Etterbehandling: Varmere fargetoner og lyset i den lave solen kommer mer til sin rett i versjon 2. Om det er tonemapping eller annen behandling du har gjort i versjon 1, vet jeg ikke, men typisk er hvordan snøen ser ut til å være møkkete. Gruppene er for de som liker med mer bakgrunn og de som liker det trangt..hehe;) Brukt topaz adjust her..det som gir en følelse av tonemapping;) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Nr.2 vart "renest" synest det er best Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 Nr.2 vart "renest" synest det er best Takker.Det synes jeg også,men skulle tatt meg tid å legge på mer vann over bildet.Noe trangt i toppen;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg