tøs Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hva driver komplett med om dagen`? jeg bestilte deler tidelig onsdag morgen, og den ligger enda i plukklista. det vil jo si at jeg ikke får den mandag eller tirsdag neste uke.. Dette er ikke holdbart. da jeg satt opp bestilligen vangte jeg forsendelesn som sa at det tok ca 2 dager. Vaneligvis blant andre webshoper er dette helt normalt, men komplett har jeg opplevet at er utrolig raske, i motsettning til denne gange.. SKJERPINGS karer... Lenke til kommentar
bkak Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Tror de er litt overbelastet eller noe slikt. Bestilte deler på tirsdag, varene kom til Oslo idag. (jeg bor på kjelsås, så jeg burde ha varene innen imorgen ). Komplett er flinke stortsett, flinke på service og slikt. Er ikke så farlig for meg, har enda tolv gb ledig før jeg trenger den nye harddisken min Dette kan jo komme av at skolen har begynt igjen, og at folk bestiller nå som de er hjemme og nede på bakken igjen? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 bestillte noe med en kamerat mandag eller tirsdag.. pakka kom fram i går den, så det gikke ikke noe spesielt treigt Lenke til kommentar
DataEXperten Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 ja jeg prøvde å kjøpe ullsokker der for 3 år siden men har fortsatt ikke fått dem ja jeg skulle til og med gi 5 kr pr par Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 ja jeg prøvde å kjøpe ullsokker der for 3 år siden men har fortsatt ikke fått dem ja jeg skulle til og med gi 5 kr pr par Overdreven bruk av woot det der. Komplett fører heller ikke ullsokker, så jeg anbefaler at du enten tar en tur til Rema 1000 eller slutter med useriøse innlegg. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Overdreven bruk av woot det der. Komplett fører heller ikke ullsokker, så jeg anbefaler at du enten tar en tur til Rema 1000 eller slutter med useriøse innlegg. amen Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 ja jeg prøvde å kjøpe ullsokker der for 3 år siden men har fortsatt ikke fått dem ja jeg skulle til og med gi 5 kr pr par : Er han ikke banna enda?... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg håper du vet du har svart på en over 2 mnd gammel tråd KompleX? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg håper du vet du har svart på en over 2 mnd gammel tråd KompleX? Uhm... Sorry. Det visste jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg håper du vet du har svart på en over 2 mnd gammel tråd KompleX? Hmm. Har dere admins en funskjon som hyler ut med en gang en gammel tråd blir posta i, eller er dere bare uhyre observante av natur? *grin* Har lagt merke til den kommentaren flere ganger. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Vi er utrolig obervante Forøvrig ble han utestengt før i dag.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå