Gå til innhold

Hotell i Miami

Corey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sheraton Miami Airport Hotel, Runway Inn Miami International Airport,Miami International Airport Hotel

Er dette hotell du eventuelt har vært på selv og derfor kan anbefale?

Og hva kan du isåfall si om hotellene?

Har sovet på South Beach før, hvor jeg føler at hotellene er dyre pga lokasjon. Hotellet vi sov på var da veldig slitt, men også veldig dyrt.

Lenke til kommentar

Ville besøkt Hotels.com som jeg gjorde for å vise deg, der står det priser på aktuell reisedato, her står det også tidligere erfaringer fra tidligere kunder, søk etter Miami Airport, så får du opp ørten hoteller

Eh ja, men jeg trodde det var ganske åpenbart at jeg spurte om folks erfaringer, ikke en oppramset liste som hvem som helst finner på internett.

Facepalm!

Lenke til kommentar

Vet ikke helt når du skal, men hvis du skal dit for ro og fred så bør du vel ikke bo på south beach. Ikke at det er så ekstremt bråkete, men en del bråk fra festing og fyll må du nok regne med. Fort Laurendale er mye bedre hvis du vil ha det rolig og fredelig, men det er jo lengere unna flyplassen igjen. Skal du være der lenge og trenger tilgang til strand osv.? Hvis ikke, er det jo bare å skaffe seg et hotel rett ved flyplassen.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt når du skal, men hvis du skal dit for ro og fred så bør du vel ikke bo på south beach. Ikke at det er så ekstremt bråkete, men en del bråk fra festing og fyll må du nok regne med. Fort Laurendale er mye bedre hvis du vil ha det rolig og fredelig, men det er jo lengere unna flyplassen igjen. Skal du være der lenge og trenger tilgang til strand osv.? Hvis ikke, er det jo bare å skaffe seg et hotel rett ved flyplassen.

Skal være der fra slutten av mars til midten av april. Trenger ikke være i nærheten av stranden, pga fasilitetene jeg skal trene på er rett ved flyplassen.

Men, mener du at hotellene nær flyplassen har det rolig? Di er jo tross alt ved en flyplass :blush:

Kanskje bare jeg som har motforestillinger imot slike hotell.

Lenke til kommentar

Skal være der fra slutten av mars til midten av april. Trenger ikke være i nærheten av stranden, pga fasilitetene jeg skal trene på er rett ved flyplassen.

Men, mener du at hotellene nær flyplassen har det rolig? Di er jo tross alt ved en flyplass :blush:

Kanskje bare jeg som har motforestillinger imot slike hotell.

Er sikkert ikke så veldig rolig ved flyplassen heller nei, men vanskelig for meg å leve meg helt inn i situasjonen siden jeg ikke følsom for støy i det hele tatt. Uansett så må du ihvertfall regne med en del fest og bråk på south beach.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...