jeanette roger Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Catwalk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Godt den ikke var helt sort..hehe;) 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Godt den ikke var helt sort..hehe;) ja,,,smil....ennå bra,vel det var jo ikke serlig til kvalitet på bilde,men må le 4x1 er jo nesten rekord...syntes det var litt kule farger og fint m skyggen.. men men men enten får jeg 1 el 6,d er da utrolig klare få så utrolig forskjellig på hvert bilde..men jeg vet jo hvem det er så.samme det,missunnelse,sjalusi og janteloven er jo ikke bra..... synd for da får jeg aldri sett om jeg kan få brukt de karakterene... før kunne jeg jo ha de som en liten indikasjon på om jeg ble noe bedre.. men nå er det jo nesten helt unødvendig...ja ja gleder meg så til reise og reise langt og lenge.... hus og hunde passer er på plass så bare biletter nå så drar jeg til palmesus... og kommer vel tilbake til våren og østensjøvannet og faktisk klassefest abildsø skole,blir bra,,håper vi får til en tur v vannet,skal ta m kamera og litt lærebøker digitalfoto på turen så får jeg kose meg ta bilder av hvert sandkorn...prøve få lært meg noe.. klem og smil Lenke til kommentar
Redbullet Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 ser den,men den var litt utydelig,skulle vert litt klarere denne synes jeg,men artig 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 ser den,men den var litt utydelig,skulle vert litt klarere denne synes jeg,men artig tusen takk,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg