Tor Rasmussen Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har jeg forstått det riktig at jeg skal ha brikkene i de blå slot'ene for å kjøre dual, eller skal de stå klistret i hverandre? Må brikkene være 110% like ? Jeg har 1 NoName 512 DDR PC2100 og 1 TwinMos 512 DDR PC2100, og begge er merket met M-Tec brikker. Er det vits å kjøre Dual når jeg bare har P4 1.5GHz 400FSB ? (Den er klokket til 2.1.GHz) Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Dual bør du kjøre, sett brikkene inn parvis - du har 4 slotter blå-svart-blå-svart, hvis du fyller de 2 blå (slott 1 og 3) så kjører du dual. Det er ikke noe pes å ha ulike brikker i din konfigurasjon. Det er vits i å kjøre dual siden FSB på prosessoren er mer enn hva minnet vil kjøre på (uavhengig av om du overklokker). Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 OK. Takk for svar. Hvis jeg stapper brikkene i 1 og 3, blir det automatisk enablet i Bios, enabler jeg det selv, eller finner AI-overclock ut av det ? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Det starter av seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå