Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

byråkrati og grådighet tar livet mitt

Stappi

Anbefalte innlegg

Synes dere er fryktelig stygge mot TS.

Til TS: Du trenger hjelp. Det er en forferdelig situasjon å leve i for deg, men du VIL få det bedre. Det første du bare må gjøre, er å komme deg til legen din. Det er ikke flaut, og hele oppturen/prosessen vil starte der. Værre er det egentlig ikke, men jeg vet av erfaring hvor forbaska vanskelig første skrittet er.

Det siste du bør gjøre, er å høre på alle de over her som ikke har peiling på hvordan det er å slite.

Lykke til!

Takk!

Jeg er så sensitiv at jeg får som regel alltid signaler om slikt. Jeg vet at det er en gjeng med folk som er under 20 år som ikke forstår halvparten av det jeg sier. Men de må jo få lov til å utfolde seg i de instanser som de måtte ønske men det skjer jo ikke uten konsekvenser.

Ja, jeg trenger hjelp men det er ingen steder å få hjelp. Ikke hos lege og ikke hos nav. Jeg har forsøkt alle muligheter. Til og med legen min misforstår mye og han er alt for stressa og det påvirker meg negativt. Jeg har tatt førsteskrittet flere ganger men det er så lite effektivt og det eneste jeg kan få hjelp med er å få sovepiller hos legen og penger hos nav og det løser jo ingen problemer. Jeg kunne nok ha fortalt deg mer men jeg syns det er veldig slitsomt å skrive nå etter å ha rapportert stort sett alle de destruktive og talentløse postene som har kommet inn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Mulighet til å ta den utdannelsen jeg ville ta men fordi absolutt alle idioter som er rundt meg absolutt skal ha innflytelse over meg så har jeg ikke klart å bestemme det selv."

Så det du sier er at du ble påvirket til å ta valg som ikke var dine egne og dermed har du blitt fratatt en mulighet som "alle" andre har?

Makan til sytekopp...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har selvfølgelig kutta kontakten helt. Det gjelder slektninger.

Selvfølgelig. De har vel prøvd å gi deg en realitycheck, men du er så opptatt av å fastholde det feilaktige bildet du har av virkeligheten at enhver som utfordrer det ignoreres. Du graver deg bare enda lengere ned i frykt for å måtte innse realiteterne.

Hva er det du egentlig prøver på?

Jeg er faktisk mindre virkelighetsfjern enn de aller fleste. Jeg har talt i andre poster om hvorfor folk blir virkelighetsfjerne. Jeg er den som sier det som er fakta og det som er riktig uansett og det er mange som har problemer med å innse at det faktisk er jeg som har rett.

Jeg må nesten spørre deg; kan du fortelle meg hvorfor du tror at jeg er virkelighetsfjern i stedet for å hoppe over begrunnelsen?

I motsettning til deg så kan jeg begruynne alt jeg sier fordi jeg sier aldri noe som er sånn rett ut i fra det blå. Jeg tror nesten jeg må rapportere deg også. Det du kom med her er skrevet mer for at det skal være negativt enn at et skal være positivt. Du prøver bare å forlede meg men du er så talentløs at det fungerer ikke på meg så da får du holde deg til din egen verden.

Jeg har opplevd virkeligheten og jeg lever i den hele tiden. Jeg vet at det er mange som sliter med å skille mellom fantasi og virkelighet.

Nå skal jeg ta på hoppy-psykolog-hatten her. Hvis du er den eneste som ser virkeligheten og du mener mesteparten av befolkningen ikke gjør det, er ikke det ulogisk? Er det ikke nettopp hvordan flertallet av oss oppfatter verden som gjør at det er "virkeligheten"?? En person som er i en psykose vil være overbevist om at han/hun er normal og alle andre er gale, mens de fleste vil være enig om at den psykotiske er den som er abnormal.

Virkeligheten er subjektiv selvsagt, men å tro at man er den eneste som "forstår" er umulig en bra sinnstilstand, for det må skape uendelig ensomhet...

-frank

• Liker 2
Lenke til kommentar

Til TS: Du trenger hjelp. Det er en forferdelig situasjon å leve i for deg, men du VIL få det bedre. Det første du bare må gjøre, er å komme deg til legen din. Det er ikke flaut, og hele oppturen/prosessen vil starte der. Værre er det egentlig ikke, men jeg vet av erfaring hvor forbaska vanskelig første skrittet er.

Det siste du bør gjøre, er å høre på alle de over her som ikke har peiling på hvordan det er å slite.

Lykke til!

Takk!

Jeg er så sensitiv at jeg får som regel alltid signaler om slikt. Jeg vet at det er en gjeng med folk som er under 20 år som ikke forstår halvparten av det jeg sier. Men de må jo få lov til å utfolde seg i de instanser som de måtte ønske men det skjer jo ikke uten konsekvenser.

Ja, jeg trenger hjelp men det er ingen steder å få hjelp. Ikke hos lege og ikke hos nav. Jeg har forsøkt alle muligheter. Til og med legen min misforstår mye og han er alt for stressa og det påvirker meg negativt. Jeg har tatt førsteskrittet flere ganger men det er så lite effektivt og det eneste jeg kan få hjelp med er å få sovepiller hos legen og penger hos nav og det løser jo ingen problemer. Jeg kunne nok ha fortalt deg mer men jeg syns det er veldig slitsomt å skrive nå etter å ha rapportert stort sett alle de destruktive og talentløse postene som har kommet inn.

Absolutt ikke min intensjon å være stygg mot deg. Men måten du skriver på får meg til å tenke at du synes fryktelig synd på deg selv og det er det som gjerne er roten til problemet.

At man graver seg ned fordi det store, stygge samfunnet er i mot en, man er så annerledes enn alle andre osv osv.

Jeg kjenner ikke deg og jeg mistenker at det ligger mye mer bak det du skrive. Men når du poster et innlegg uten mål og mening i Samfunn - > Helse tråden, så må du nesten regne med slike tilbakemeldinger.

Du skriver jo ingenting konkret om hvorfor du er slik og hvorfor du har dette synet på livet, samfunnet og whatnot.

Lenke til kommentar

<<< Hæ?? >>>

Så.... Du kunne jo gitt konkrete eksempler. Og slik jeg har opplevd er folk frie til å være den de er og blir ofte hedret for det, eksempelvis kjenner jeg mange som er emo/goth/neo-punk i sine utsender, de får allikavel jobber, (punker lege har jeg tilgodes å se, men sykepleier med grønt hår tok blodprøve av meg her om dagen).

Og norsk byråkrati er stort firkantet og treigt, men grådig er det ikke. Jeg har jobber for kommunen som konsulent et par ganger, og jeg har hatt mye med nav å gjøre etter jeg ødela ryggen, og selv om reglene satt er uten slingringsmon er det allikavel stor mangel på grådighet. Faktisk har jeg møtt mye hjelpsomme mennesker, som gjør sitt ytterste for å hjelpe meg. Mye mer enn jeg hadde forventet.

Hvis du gir et dårlig førsteinntrykk så gjør noe med det, går du på jobbintervju kledd som en punker vil du ikke møte mye aksept, ikke fordi du er punker men fordi det er vanliug å kle segg opp for et interju, (hovedregelen er en halv grad mer formelt en arbeidsklær i den jobben).

Jeg tror jeg gir meg her, jeg prøver å svare fornuftig, men det er ærlig talt en trådstart uten mye klarhet i hva den skal gjøre...

-frank

Hei

Les punktlig gjennom førsteposten min en gang til med interesse for å sette deg inn i min situasjon så forstår du mer. Jeg tror du har potensiale til å forstå meg bedre enn de fleste andre som har vært inne her.

Om det var det som var grunnen til førsteinntrykk så kunne jeg lett ha gjort noe med det. I mitt tilfelle så er det utseende mitt og det er det som gir det meste av førsteinntrykket uansett om jeg vil eller ikke. Kan du finansiere min plastiske operasjon? eller hva fikk deg til å tro at det var klærne mine som var problemet?

Jeg har aldri sagt at byåkratiet er grådig men det er personer som står bak. Kanskje ikke de første du finner som sitter på kontorer som printer ut regninger til folk men de som sitter enda litt høyere oppe. De som har mye av det gode fra før er de som lettest har mulighet til å skaffe seg mer av det gode.

Men jeg har mistanke om at du også er en mindre intelligent fyr på ca 20 år som kjeder deg.. Du har utrolig mange skrivefeil og det er flere signaler som sier at du ikke er mye over 20 år.

Det vil alltid være slik at jeg kan ikke gjøre det samme som du har gjort og jeg har ikke mulighet til å møte så mye folk poå grunn av livs situasjonen min.

Jeg kan ikke være den jeg vil for du ser jo hvilken respons jeg vanligvis får her inne på forumet?

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk mindre virkelighetsfjern enn de aller fleste. Jeg har talt i andre poster om hvorfor folk blir virkelighetsfjerne. Jeg er den som sier det som er fakta og det som er riktig uansett og det er mange som har problemer med å innse at det faktisk er jeg som har rett.

Jeg må nesten spørre deg; kan du fortelle meg hvorfor du tror at jeg er virkelighetsfjern i stedet for å hoppe over begrunnelsen?

Det faktum at du har kuttet kontakten til dine nærmeste fordi de ikke deler din virkelighetsopfatning er begrunnelsen. Det trodde jeg fremgik rimelig klart utifra det jeg skrev. Det faktum at du mener du er den eneste ene som ser virkeligheten og at alle andre tar feil burde få deg til å se nærmere på deg selv for det betyr nesten altid at du er på bærtur. Utifra det du ellers har skrevet er jeg heller ikke i tvivl om at det er det som er tilfeldet.

Jeg er desverre heller ikke i tvivl om at intet vi sier kan få deg på ret køl igjen. Du demonstrerer mange likhetstegn til sektmedlemmer som klamrer seg til den tryggheten det gir å føle seg spesiel og tro at man er de eneste ene som har skjønt "et-eller-annet", både måten du skriver på og måten du har taklet meninger og personer som utfordrer din virkelighetsoppfatning.

Det beste var om du kunne åpne ditt sinn og lytte til familien din. Alternativet er professionell hjelp - men hvis du ikke kan åpne for at du kanskje tar feil, så kommer du aldri videre. Det er ditt valg.

Lenke til kommentar

Jeg tviler ikke på at du har det vanskelig, Stappi. Men det blir ikke lettere av å skyve fra seg alle forsøk på input. Det er jo ganske åpenbart at du ikke klarer deg helt på egenhånd, så kanskje du burde høre på andre litt likevel. Det er ikke sikkert de har rett, men det er alltid en grunn til at folk sier det de sier. Så kan du tenke videre derfra. Det er noe som heter at hvis man kommer inn i et rom og alle virker som idioter, er det fordi det er noe man ikke har fått med seg.

Det virker på meg som om du er deppa og bitter. Da kan det kanskje være en ide å ta kontakt med lege. Fortell hvordan du har det, og ikke legg noe imellom. Ikke vær "mandig", smør heller litt på. Prøv å bli henvist til en psykiatrisk poliklinikk. Er du heldig, får du innpass på første forsøk, men gi ikke opp om du blir avvist; det har mye å si hvor godt henvisningen er skrevet, og ikke alle leger er like flinke. Får du avslag, skriv en personlig klage. Det virker på meg som om du kunne ha godt av en utredning.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Lykke til!

Takk!

Absolutt ikke min intensjon å være stygg mot deg. Men måten du skriver på får meg til å tenke at du synes fryktelig synd på deg selv og det er det som gjerne er roten til problemet.

At man graver seg ned fordi det store, stygge samfunnet er i mot en, man er så annerledes enn alle andre osv osv.

Jeg kjenner ikke deg og jeg mistenker at det ligger mye mer bak det du skrive. Men når du poster et innlegg uten mål og mening i Samfunn - > Helse tråden, så må du nesten regne med slike tilbakemeldinger.

Du skriver jo ingenting konkret om hvorfor du er slik og hvorfor du har dette synet på livet, samfunnet og whatnot.

javel.. du misforstår. jeg er født sånn. jeg er den jeg er. jeg prøver å være meg selv i et samfunn som er mer tilpasset byråkratiet enn de som skal leve med det. er det vanskelig å forstå?

Jeg sier ting som det er og hvis du ikke tror på det så er du virkelighetsfjern og jeg sier ingenting for å synes synd på meg selv... HALLO???

hvor ellers skulle jeg ha postet da???? også lurer jeg på hvorfor du prøver å leke forumveileder?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så du er kommet skjevt ut i livet, det er ikke din skyld og det er ingenting verken familie, leger eller NAV kan gjøre for å hjelpe deg. Ok, jeg kjenner deg ikke og har ikke noe grunnlag for å motsi deg, men hva så? Jeg tror det er vanskelig for de som leser tråden å få tak i hvor du egentlig vil hen, for det har jo ingen hensikt å komme med råd hvis du allerede har bestemt deg for at ingenting nytter. I så fall er det ikke annet man får bidratt med enn å si "jaja, det var leit" før man fortsetter med sine egne ting, og for mange tror jeg det virker litt meningsløst.

Lenke til kommentar

<<< Hæ?? >>>

Så.... Du kunne jo gitt konkrete eksempler. Og slik jeg har opplevd er folk frie til å være den de er og blir ofte hedret for det, eksempelvis kjenner jeg mange som er emo/goth/neo-punk i sine utsender, de får allikavel jobber, (punker lege har jeg tilgodes å se, men sykepleier med grønt hår tok blodprøve av meg her om dagen).

Og norsk byråkrati er stort firkantet og treigt, men grådig er det ikke. Jeg har jobber for kommunen som konsulent et par ganger, og jeg har hatt mye med nav å gjøre etter jeg ødela ryggen, og selv om reglene satt er uten slingringsmon er det allikavel stor mangel på grådighet. Faktisk har jeg møtt mye hjelpsomme mennesker, som gjør sitt ytterste for å hjelpe meg. Mye mer enn jeg hadde forventet.

Hvis du gir et dårlig førsteinntrykk så gjør noe med det, går du på jobbintervju kledd som en punker vil du ikke møte mye aksept, ikke fordi du er punker men fordi det er vanliug å kle segg opp for et interju, (hovedregelen er en halv grad mer formelt en arbeidsklær i den jobben).

Jeg tror jeg gir meg her, jeg prøver å svare fornuftig, men det er ærlig talt en trådstart uten mye klarhet i hva den skal gjøre...

-frank

Hei

Les punktlig gjennom førsteposten min en gang til med interesse for å sette deg inn i min situasjon så forstår du mer. Jeg tror du har potensiale til å forstå meg bedre enn de fleste andre som har vært inne her.

Om det var det som var grunnen til førsteinntrykk så kunne jeg lett ha gjort noe med det. I mitt tilfelle så er det utseende mitt og det er det som gir det meste av førsteinntrykket uansett om jeg vil eller ikke. Kan du finansiere min plastiske operasjon? eller hva fikk deg til å tro at det var klærne mine som var problemet?

Jeg har aldri sagt at byåkratiet er grådig men det er personer som står bak. Kanskje ikke de første du finner som sitter på kontorer som printer ut regninger til folk men de som sitter enda litt høyere oppe. De som har mye av det gode fra før er de som lettest har mulighet til å skaffe seg mer av det gode.

Men jeg har mistanke om at du også er en mindre intelligent fyr på ca 20 år som kjeder deg.. Du har utrolig mange skrivefeil og det er flere signaler som sier at du ikke er mye over 20 år.

Det vil alltid være slik at jeg kan ikke gjøre det samme som du har gjort og jeg har ikke mulighet til å møte så mye folk poå grunn av livs situasjonen min.

Jeg kan ikke være den jeg vil for du ser jo hvilken respons jeg vanligvis får her inne på forumet?

Hvorfor poster du her hvis du ikke vil ha folks input, eller rettere sagt, alle som har input som ikke er enig med deg.

Jeg brukte klær som et eksempel fordi det demonstrerte poenget mitt bra. Hva er det med utsende ditt?? Faktisk er plastisk kirurgi for ekstreme synlige "unormaliteter" dekket under trygdekassa, (damer med A-cup eller som er brystløse får implantater på statens regning). Samme gjelder brannskadeoffer og lignende. Så det er noe du kan fikse på, til og med de noen tusner av mennesker som går med hareskår-arr fordi legene på barselen gjorde en shit-jobb får gjort det pent gratis...

Du sier at de 'bak' byråkratiet er grådige, men de som jobber for byråkratiet er underbetalt sammenlignet med privat sektor.

Du har bare en lite abmnormal virkelighetsoppfattelse, (ikke unormal), men søk hjelp for det, finnes ypperlige psykriateriske avdelinger både med og uten tvang, samtidig finnes det medisiner som hjelper mot det meste, (selv om medisiner ikke bør brukes med mindre alt annet er prøvd først)... så... få hjelp!!!

OG... jeg driter i mine skrivefeil, for jeg har et liv og lese igjennom alt for å se etter trykkfeil er noe jeg ikke gidder..

-frank

Lenke til kommentar

javel.. du misforstår. jeg er født sånn. jeg er den jeg er. jeg prøver å være meg selv i et samfunn som er mer tilpasset byråkratiet enn de som skal leve med det. er det vanskelig å forstå?

Jeg sier ting som det er og hvis du ikke tror på det så er du virkelighetsfjern og jeg sier ingenting for å synes synd på meg selv... HALLO???

hvor ellers skulle jeg ha postet da???? også lurer jeg på hvorfor du prøver å leke forumveileder?

Jeg sier ikke at jeg ikke tror på deg, men jeg skjønner ikke hva du vil frem til!

Med tanke på at du tidligere har ytret at Nord-Korea er et flott land som er bedre enn norge så lurer jeg liksom litt på hvordan din virkelighetsoppfatning er, og om du heller burde oppsøke en psykolog.

Endret av Hårek
Unødig mye sitering
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det her dreier seg ikke om psykiske problemer så hvorfor skal dere dra inn det?

Jeg tror kanskje jeg skal oppsøke et psykiatrisk senter eller noe men ikke for å få hjelp men for å vende om de som jobber der.

Jeg har en facebook og godt over 500 venner der og jeg får alltid masse likes og gode kommentarer på det jeg skriver. Enten fordi jeg har et godt poeng eller har noe morsomt å si og det er kun her og ingen andre steder for jeg har fått høre at jeg er virkelighetsfjern så da er det dere som misforstår og det er de kalde fakta og det er nok vanskelig å ta til seg kalde fakta enn de varme fakta som hører hjemme i et samfunn som er preget av kvinner og homofile. Alle som er påvirket av dagens samfunn er virkelighetsfjerne på grunn av stress, feilfiltrering av informasjon, mangel på praktisk kunnskap, lite kreative og lista er lang.

Jo mer intenst et samfunn blir jo flere faller ut og det private miljøet rundt hver enkelt person har like mye å si som det offentlige.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at jeg ikke tror på deg, men jeg skjønner ikke hva du vil frem til!

Med tanke på at du tidligere har ytret at Nord-Korea er et flott land som er bedre enn norge så lurer jeg liksom litt på hvordan din virkelighetsoppfatning er, og om du heller burde oppsøke en psykolog.

Det har INGENTING med saken å gjøre og det er et annet tema så hvorfor tar du opp det her?

jeg har aldri sagt at Nord-Korea er bedre enn Norge og da kunne du jo ha sagt det med en gang og ikke henge deg opp i ting som ikke har noen ting med saken å gjøre.

Si meg en ting... tror du bokstavelig talt på alt du leser?

Endret av Hårek
Unødig mye sitering
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har INGENTING med saken å gjøre og det er et annet tema så hvorfor tar du opp det her?

jeg har aldri sagt at Nord-Korea er bedre enn Norge og da kunne du jo ha sagt det med en gang og ikke henge deg opp i ting som ikke har noen ting med saken å gjøre.

Hvorfor nekter du for noe vi alle vet er sant???

Endret av Hårek
Unødig mye sitering
Lenke til kommentar

Selvsagt har det noe med saken å gjøre. Vrangforestillinger er og blir et psykisk problem, så tatt i sammenheng med hva du har skrevet her er det nokså relevant i mine øyne.

Men jeg beklager hvis du føler at jeg er ufin eller ikke forstår deg. Det er trist å vite at du har det kjip, men ta det som en mann. Ikke grav deg ned med en forestilling at det MÅ være samfunnet det er noe galt med.

Endret av Hårek
Unødig mye sitering
Lenke til kommentar

Jeg tviler ikke på at du har det vanskelig, Stappi. Men det blir ikke lettere av å skyve fra seg alle forsøk på input. Det er jo ganske åpenbart at du ikke klarer deg helt på egenhånd, så kanskje du burde høre på andre litt likevel. Det er ikke sikkert de har rett, men det er alltid en grunn til at folk sier det de sier. Så kan du tenke videre derfra. Det er noe som heter at hvis man kommer inn i et rom og alle virker som idioter, er det fordi det er noe man ikke har fått med seg.

Det virker på meg som om du er deppa og bitter. Da kan det kanskje være en ide å ta kontakt med lege. Fortell hvordan du har det, og ikke legg noe imellom. Ikke vær "mandig", smør heller litt på. Prøv å bli henvist til en psykiatrisk poliklinikk. Er du heldig, får du innpass på første forsøk, men gi ikke opp om du blir avvist; det har mye å si hvor godt henvisningen er skrevet, og ikke alle leger er like flinke. Får du avslag, skriv en personlig klage. Det virker på meg som om du kunne ha godt av en utredning.

Jeg gjør jo ikke det men jeg kan jo ikke ta til meg alt jeg leser og jeg klarer å sile ut det som er mest relevant så det er det ikke så vanskelig for meg.

Jeg sier det til deg også.. Hvorfor tror du at dette handler om psykiske problemer?

Hvorfor skal jeg på en instutisjon når jeg har sagt at jeg kan fungere godt i samfunnet men at jeg ikke har muligheter til å få gjort det.

Jeg er ikke syk. Jeg er ikke gal eller virkelighetsfjern.

Men jeg trenger likevel hjelp og veiledning men det var noen som sa at det ikke var mulig å få så da må jeg vel bare fortsette som før da? For det er ikke mulig å få hjelp noen steder?

Det er sånne ting som gjør at jeg bygger opp hat mot systemet. Ikke fordi jeg er misunnelig men fordi jeg mener at som norsk nordmann bør jeg ha bedre rettigheter enn kriminelle, innvandrere og minst like gode rettigheter og muligheter som de sterke i samfunnet hvis ikke så bør vi revurdere Norge som en velferdstat. Faktisk lenge siden jeg har hørt Norge som velferdstat men at det heller er et sosialdemokrati og det fungerer ikke like godt for alle slik som kommunismen ville ha gjort. Jeg har ikke gjort noe for å komme hit jeg er i dag. Jeg sitter ikke her frivillig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man havner ikke automatisk på en institusjon hvis man har psykiske problemer.

Det kan være nok med at du får snakket med noen som er dyktige i faget sitt og kan gi deg hjelp og motivasjon videre.

En bra start

Kirkens SOS, hele døgnet - telefon 815 33 300

Mental Helses Hjelpetelefon - 810 300 30

Endret av Hårek
Unødig sitering
Lenke til kommentar

Selvsagt har det noe med saken å gjøre. Vrangforestillinger er og blir et psykisk problem, så tatt i sammenheng med hva du har skrevet her er det nokså relevant i mine øyne.

Men jeg beklager hvis du føler at jeg er ufin eller ikke forstår deg. Det er trist å vite at du har det kjip, men ta det som en mann. Ikke grav deg ned med en forestilling at det MÅ være samfunnet det er noe galt med.

men jeg har jo ingen vrangforestillinger. Jeg vet mekanismen i det aller meste som fungerer og jeg ser om det er noen feil. Mine personlige feil har ingenting med saken å gjøre. Jeg veit hvordan ting fungerer og jeg snakker ikke om noe som jeg ikke har peiling på. Da blir jeg veldig fort stille. Jeg tar det som den jeg er. Kan du definere; "ta det som en mann"??

Jeg kan stå for det jeg sier. Jeg veit at det er vanskelig å tro på meg og derfor så er det lett å si at jeg er virkelighetsfjern og dum og har psykiske problemer og det er fordi folk ikke vil høre på meg. Folk vil ikke se hva som er sant fordi dem er så styrt av følelser at de vil knekke sammen om de faktisk gjør det. Men de folka som har forstått meg og de som jeg har klart å bevise at det er sånn og sånn for har virkelig beklaget seg og synes det er helt sykt at jeg faktisk hadde rett fordi det var ikke sånn de trodde det var.

Folk flest er så naive og godtroende og tror at det er slik som de vet det og så stressa at dem ikke har tid til å seg gjennom gjerdet. Det er vanskelig å ta feil så jeg skjønner jo at du heller ikke vil det. Jeg skjønner jo det.

Endret av Hårek
Unødig mye sitering
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...