Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Beste sted for tatovering

Anonym259235

Anbefalte innlegg

For det første så finner du ingen seriøse tatøverer som tatoverer 16-åringer. For å beste resultat burde du vente til du er minst 18. Da har du først og fremst fått tid til å tenke på motiv og du har også et MYE større spekter av artister å velge mellom. Du har ikke dårlig tid, tatoveringsplanene dine går ingen steder, i verste fall så ombestemmer du deg.

Jeg skjønner heller ikke helt hva som menes med "beste sted"? Der det gjør minst vondt? Der det ser kulest ut? Begge to er individuelle. Om du absolutt er besemt på å ta en tatovering når du blir 16, så det der du tror det hadde vært kult.

Skal sies at det er smertefullt på ribbein, bryst og oppå føttene.

Motiv får du finne ut av selv, ser tribals er nevnt. Personlig er jeg ikke fan av disse motivene. Og er det ikke mye tøffere med et mer originalt motiv enn det? Tenk på hva som interessere deg? Er det kanskje et spill du har gode minner fra? En sang? Et band? En musiker? Besteforeldre som har vært der ofr deg? Om du tenker litt etter så finner du nok sikkert på noe MYE bedre enn en tribal!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner heller ikke helt hva som menes med "beste sted"? Der det gjør minst vondt? Der det ser kulest ut? Begge to er individuelle. Om du absolutt er besemt på å ta en tatovering når du blir 16, så det der du tror det hadde vært kult.

Som jeg har nevnt tidligere: Når jeg mener "beste sted" mener jeg et sted hvor tatoveringen ikke blir veldig strukket og ødelagt over årene.

Hvor det gjør minst vondt er jo likevel en viktig faktor.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som jeg har nevnt tidligere: Når jeg mener "beste sted" mener jeg et sted hvor tatoveringen ikke blir veldig strukket og ødelagt over årene.

Hvor det gjør minst vondt er jo likevel en viktig faktor.

Er veldig vanskelig å si hvilke steder på en 15-16 åring som ikke blir strukket, siden du vokser enda. Også en grunn til å vente kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...