Anonym259235 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvis jeg skal ta tattis når jeg er 16, hvor burde jeg ta for at den ikke skal strekkes og ødelegges så mye? Har helst lyst på et sted på armen. 2 Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Alle kroppsdeler kommer helt sikkert til å vokse en del til når du er 16, så uansett hvor du ønsker å ha den på kroppen kommer den nok til å strekkes en hel del. Hvis du absolutt bare må ha en, burde du heller tenke på en tattovering som ikke vil se helt jævlig ut etter noen år og litt utstrekning. Det beste da er å høre ut med erfarne tattovører, men mitt tips er å unngå linjer og mye struktur, og heller satse på en som kan fylles med farge på nytt senere en gang. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Alle kroppsdeler kommer helt sikkert til å vokse en del til når du er 16, så uansett hvor du ønsker å ha den på kroppen kommer den nok til å strekkes en hel del. Hvis du absolutt bare må ha en, burde du heller tenke på en tattovering som ikke vil se helt jævlig ut etter noen år og litt utstrekning. Det beste da er å høre ut med erfarne tattovører, men mitt tips er å unngå linjer og mye struktur, og heller satse på en som kan fylles med farge på nytt senere en gang. Da kunne det kanskje funka med tribals? 2 Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 for all del, ikke ta tribals, du kommer garantert til å angre når du blir eldre 2 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Det funker aldri med tribals 2 Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Har ikke personlige erfaringer med det, men det burde vel gå greit. Helst ikke på armene, dog. Noe sånt på nedre del av ryggen tror jeg nok er den beste løsningen. Edit: Ser noen andre ikke anbefaler Tribals, så da er det vel bare å unngå det. Skal dog sies at du angrer på alle tattoveringer når du blir eldre. Endret 27. februar 2012 av MrPr0 2 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Edit: Ser noen andre ikke anbefaler Tribals, så da er det vel bare å unngå det. Skal dog sies at du angrer på alle tattoveringer når du blir eldre. Tja, depends. Tviler f.eks på at man angrer veldig på en av de "Whatever doesn't kill you only makes you stronger" tatoveringene, selv om det er noe jeg aldri ville valgt. 2 Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 MrPro jeg håper du troller^^ skal du prakke på han en trampstamp? 5 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Tviler f.eks på at man angrer veldig på en av de "Whatever doesn't kill you only makes you stronger" tatoveringene, selv om det er noe jeg aldri ville valgt. Tja...... Dette er vel heller den sorten tattis som er så cheezy at man får den fjerna før man runder 30 1 Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 MrPro jeg håper du troller^^ skal du prakke på han en trampstamp? Gutten vil ha tattovering. Hva den står for er ikke spørsmålet her. 1 Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 hehe, i liek ur style 1 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Har ikke personlige erfaringer med det, men det burde vel gå greit. Helst ikke på armene, dog. Noe sånt på nedre del av ryggen tror jeg nok er den beste løsningen. Edit: Ser noen andre ikke anbefaler Tribals, så da er det vel bare å unngå det. Skal dog sies at du angrer på alle tattoveringer når du blir eldre. Eller en blomst på ankelen. Kanskje en utenlandsk fisk som har et eksotisk navn. Da dåner alle jentene når han viser frem den lekre fisken(no pun intended) og forteller historien bak. EDIT: gramatikk suger Endret 27. februar 2012 av Reap Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 for all del, ikke ta tribals, du kommer garantert til å angre når du blir eldre 5 Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 for all del, ikke ta tribals, du kommer garantert til å angre når du blir eldre haha tusen takk for at du delte den med oss! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg vet ikke om du vil det, og dette er helt seriøst! Penisen? Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 lol, tattis på penis vil jo strekkes flere ganger daglig:D 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Ha, ha Man kan jo ta tatoveringen når man har ereksjon Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Tror du bør poppe et par blå piller før det, i så fall. Jeg tror ikke at jeg hadde klart å hatt en naturlig ereksjon mens litjkar'n blir stukket ihjel. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Steder som tatoverer før man er 18 (og iallefall 16!!) = shabby steder = crappy tatovering uansett hva du velger. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå