Disorder Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hei, jeg og en kompis hadde bestilt tur til Amsterdam (bare fly) og booket et rom på et hotell. Nå er det sånn at vi ikke kan dra. Men jeg får ikke refundert bookingen. Jeg har ikke betalt for rommet for det gjør vi når vi kommer dit, men det er jo nettopp det, vi kommer ikke. Noen som vet hva som skjer nå? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hei, jeg og en kompis hadde bestilt tur til Amsterdam (bare fly) og booket et rom på et hotell. Nå er det sånn at vi ikke kan dra. Men jeg får ikke refundert bookingen. Jeg har ikke betalt for rommet for det gjør vi når vi kommer dit, men det er jo nettopp det, vi kommer ikke. Noen som vet hva som skjer nå? Har du ringt hotellet?? for er det et hotell er de vant med avbestillinger, (det skjer hele tiden)... -frank Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Fikk vite at jeg ikke kunne dra for en time siden. Har ikke ringt, skulle dratt i morra Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) De fleste hoteller har en avbestillingsfrist. Hvis i morgen er i morgen og ikke idag (siden du skrev dette i natt vet jeg ikke) så skal det være helt kurant å avbestille. De fleste storbyhoteller har nokså fullt belegg og folk som ber om rom i siste liten, så det er ikke noe problem for dem. Nå vet jeg ikke hva som skjedde når du reserverte. Vanligvis må man oppgi et kredittkortnummer ved booking, og om man ikke kommer - uten å avbestille - så trekkes beløpet fra kortet i alle fall. Uansett: Bare ring dem. Geir Endret 27. februar 2012 av tom waits for alice Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvis du ikke kan avbestille pga det er for nært datoen kan du prøve å utsette bestillingen, og så ringe i morgen og avbestille det du har utsatt det til. Tips jeg leste en plass, ikke prøvd i praksis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå