abdellaoue Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Mandag:Bein(lår og legger.) Tirsdag:Biceps Onsdag: Rygg Torsdag: Triceps og bryst Fredag: Fri Lørdag:Skuldre Søndag:Fri Også tar jeg mage annen hver treningsdag. Ser dette ut som en bra "plan" for å trene? Eller er jeg helt på jordet? Har virkelig lyst til å sette opp et treningsopplegg i steden for å bare løfte i hytt og pine. Og hvor mange reps/sett burde jeg ha på hver forskjellig muskel? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Mandag:Bein(lår og legger.) Tirsdag:Biceps Onsdag: Rygg Torsdag: Triceps og bryst Fredag: Fri Lørdag:Skuldre Søndag:Fri Også tar jeg mage annen hver treningsdag. Ser dette ut som en bra "plan" for å trene? Eller er jeg helt på jordet? Har virkelig lyst til å sette opp et treningsopplegg i steden for å bare løfte i hytt og pine. Og hvor mange reps/sett burde jeg ha på hver forskjellig muskel? Hva med en dag med cardio og kombiner skuldre, triceps, og bryst, (legg til latimus dorsi her og) ??? viktig med cardio, og det holder ikke med litt løping som oppvarming, beste er å ta en dag med løping/sykling hvor du går for 1 mil sykling eller 1/2 mil løping/jogging for å presse kondisjonen, (er hvertfall det min personlig trener og fysioterapeut gjør. -frank Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Gidder ikke cardio, det er det ingen som får meg til å gjøre uansett:P Du mener at jeg skal ta skuldre,triceps og bryst samtidig? Tar wings under rygg såklart. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 En hel dag kun til isolasjonsøvelser for biceps? Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Hva vil isolasjonsøvelser for biceps si? Har ikke så mye peiling.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Foreslår at du leser denne veiledningstråden, den kan kanskje gi deg noen ideer om hva slags øvelser og hvordan du bør trene: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1060728 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå