Salce Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hei, jeg har nettopp bygd en ny pc, alt har fungert helt fint til i dag, da alt plutselig frøs når jeg spilte. når jeg restarter pc'en så fryser alt jeg kan ikke trykke på noen ikoner etc, noen som har hatt et lignende problem? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Regner med at du har sjekekt at alt er koblet riktig, at det ikke er løse kabler, osv. og at driverne er på plass? Noe info om hva du har skrudd sammen? Lenke til kommentar
Salce Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Regner med at du har sjekekt at alt er koblet riktig, at det ikke er løse kabler, osv. og at driverne er på plass? Noe info om hva du har skrudd sammen? hei, alt er skrudd sammen og kabler er riktig plassert og de nyeste driverne er installert, den har jo fungert i en uke nå. her er alt som er inni http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1049123&su=8BA45016-C6AA-478C-B0FC-A770A62F0862 Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Har du overklokka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå