Halland97 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg håper dere tror meg, men det innlegget var en spøk med en Veninne :O sec innlegget Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Med tanke på din tidligere posthistorikk kan man skjønne at folk reagerer litt forskjellig. Uansett - jeg skal ikke spekulere hverken dette er sant eller usant, er ikke riktig å gjøre i en tid som denne. Kondolerer, trist å høre. Vi alle ser jo at alder er byttet på i trådene TS har. Vi vil jo støtte ham om dette er reelt, og helt enig at det ikke tid for å spekulere hva som er sant eller ei. Jeg håper dere tror meg, men det innlegget var en spøk med en Veninne :O sec innlegget Wait a sec, hvilket innlegg? Isåfall denne tråden? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Moderatormelding Har gjort storrengjøring her. Trollanklager skal ikke tas i tråden, men rapporteres. Vil dere leke detektiver og grave for å se om historien er sann så gjør gjerne det, men la oss i modteamet få infoen og ta avgjørelsen. Ikke ta det i tråden! I tillegg kunne det vært sunt å stille seg spørsmålet "hva om det faktisk er reelt" før man poster. Tenk på hva slags konsekvenser det dere sier kan ha.Har dere klager på innlegg som har forsvunnet så ta dette på PM. -hernil 1 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Er det lov og skryte av mod i tråden? Folk bør skamme seg! Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Er det lov og skryte av mod i tråden? Folk bør skamme seg! Jeg har min egen mening om hvem som bør skamme seg her, men trådstarter har visst all makt i egen tråd, bevis til tross. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg har opplevd 2 søstre som døde da de var 13 og 14 år. Jeg har også en bror som døde da han var 12 år. I tillegg har jeg en far som døde da han var 42 år. Kan du sende meg en PM? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå