Halland97 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hei, kjæresten til broren min døde i en bilulykke 7.02.12 hun var bare 16 år og hun døde ! hun var som en søster for meg og tapet er så ufattelig stort! jeg savner henne kjempe mye. jeg gråter hver kveld fordi jeg er så lei meg. broren min. det var han som kjørte bilen og han er 18 år. han har selvmordstanker . Jeg skjønner ikke hvem som vil ta fra oss en engel som henne. hun tenkte aldri på seg selv men bare på de rundt seg. hun lyste opp dagen til alle, med bare ett smil! hun hadde nettopp vært på sykehus i tillegg og broren min kom hjem etter å ha besøkt henne. han satt på rommet sitt å gråt og var så redd for att hun skulle dø. jeg gikk inn til ham å sa: går det bra med deg? eg er så redd for ho eg å ! tenk det! 2 uker etterpå døde hun i en bilulykke! hun var verdens nydeligste person og hun ble også tatt fra moren i 2005 att hun hengte seg ! hun mistet også en bror som ble drægd ned av ett garn! hun har hatt ett uheldig liv! men før hun døde sporte jeg henne: Hvordan har du det? hun svarte: jeg har det bedre enn jeg har hatt det noen gang! dem var i lag vær dag, Ingar å Frida. men ble brått revet fra hværandre, broren min har det bra fysisk, men alle sørger over Frida. Hvilke makter tar fra oss verdens beste og vakreste og snilleste person? Jeg er så ufattelig lei meg. å jeg har enda ikke helt forstått att hun er død! det er bare så urettferdig, uheldig og urealistisk ! Lenke til kommentar
Halland97 Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 http://www.p4.no/story.aspx?id=451403 http://www.webavisen.no/artikkel/7190226/alvorlig-trafikkulykke-i-lofoten.htm http://www.lofotposten.no/lokale_nyheter/article5919323.ece http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.7987184 http://www.lofot-tidende.no/nyheter/article5919522.ece her er ett par linker http://www.youtube.com/watch?v=Yi1Vop63iMA&feature=related Ingar og Fridas sang var "some die young - laleh" litt uheldig ;/ Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Nå har jeg tatt meg friheten av å snoke litt, og har funnet ut at navnene, datoen og utfallet TS snakker om stemmer. Hvorvidt denne brukeren er knyttet opp mot hendelsen eller bruker noen andres navn kan jeg ikke si noe om. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Ikke vær så kjipe folkens! Føler virkelig med deg Halland97, har opplevd akkurat det samme selv.. Lenke til kommentar
droidy Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg kondolerer. (Det er dette som er riktig respons folkens, ikke å komme med trollteorier!) Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) FY FAEN! Nå får dere faen meg skjerpe dere så langt INNNI HELVETE! Å såå kule "troll troll troll. jeg lukter troll. tror ts er troll. troll? haha troll. slapp av, bare troll". FUCK DERE TIL HELVETE OFF med dette jævla troll-fitteriet deres. Er det liksom trend å kalle alt for trolling? Da blir man en del av den kule gjengen, når man får definert noen som troll. ------------------------ Og for å gjøre sånn som NORMALE mennesker gjør når de får høre noe sånt: Til TS: Jeg kondolerer på det sterkeste. Dette er veldig trist å høre. Selv om jeg ikke helt vet hva jeg kan si i en sånn situasjon, det er så meningsløst. Jeg håper det med tiden vil gå bedre for deg og for broren din. Endret 27. februar 2012 av Iguil 9 Lenke til kommentar
Halland97 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Det er ikke sånn att min familie sitter å sørger, det er jeg å broren min som sørger mest, fordi vi sto nærmest henne ;o Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Nå har jeg tatt meg friheten av å snoke litt, og har funnet ut at navnene, datoen og utfallet TS snakker om stemmer. Hvorvidt denne brukeren er knyttet opp mot hendelsen eller bruker noen andres navn kan jeg ikke si noe om. Vel, jeg kan legge til at TS faktisk bor i Lofoten. (Noe han skrev tidligere i et spillcommunity jeg delevis med i). Men i såfall, trist å høre Halland97... Lenke til kommentar
Halland97 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Takk for litt klarering ColdIce, men nå orker jeg ikke dette lenger! er trøtt, vil sove ! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Takk for litt klarering ColdIce, men nå orker jeg ikke dette lenger! er trøtt, vil sove ! Bare hyggelig, kjente igjen navnet ditt Håper alt bra til med deg! Om det var noen du kjente eller kjæresten til din bror vet jeg ikke, men kondolorer uansett. Lenke til kommentar
Halland97 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 kjente henne veldig godt, bor i Lofoten å er bare 60 elever i 8. 9. og 10. tilsammen, så jeg kjente henne godt, gikk på skole med henne i ett år Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 kjente henne veldig godt, bor i Lofoten å er bare 60 elever i 8. 9. og 10. tilsammen, så jeg kjente henne godt, gikk på skole med henne i ett år hvor gammel er din bror? Lenke til kommentar
Halland97 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 ble 19 23 februar, så bursdagen hans ble ikke helt som planlagt :/ men vi åt pizza med han, og fikk heliumgass balong Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 og dama hans gikk i 9 eller 10ende? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 og dama hans gikk i 9 eller 10ende? Hva skjer med utspørring her da?! Stakkars gutt som må tenke på det her... Lenke til kommentar
Halland97 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 07, han var veldig lei seg på kvelden etter bursdagen, var sur og kjempe lei seg. neida det går bra coldice ;o Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 og dama hans gikk i 9 eller 10ende? Hva skjer med utspørring her da?! Stakkars gutt som må tenke på det her... jeg er bare skeptisk. Lenke til kommentar
Halland97 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 ojja sånn sett, 1 året vidregående * trodde du mente når hun gikk bort ;o Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Med tanke på din tidligere posthistorikk kan man skjønne at folk reagerer litt forskjellig. Uansett - jeg skal ikke spekulere hverken dette er sant eller usant, er ikke riktig å gjøre i en tid som denne. Kondolerer, trist å høre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå