Hottentott. Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hei jeg har problemer med å velge prossesor...... Hva er best av AMD og P4?? På forhånd takk for alle gode svar Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 ikke enda en Amd vs P4... søk på forumet, jeg vet at det ligger mange amd vs P4 poster fra før! Lenke til kommentar
dp Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 det er allmen kunnskap og vite at p4 er best. hmmm, kommer til å bli mange sure folk nå... Lenke til kommentar
VATN Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 som mange andre har sagt før: amd: best pris/ytelse p4: best ytelse men du må betale deretter sjøl har eg p4 og er veldig fornøgd med mitt valg Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg synes det er litt rart at folk gang på gang skal sammenligne selskapet AMD med prosessoren p4. Hva som er best? kommer ann på hva du skal bruke den til og om du har noe øvre budsjettgrense. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Nei. Ingen kan svare på det. Jeg er møkk lei folk som maser om dette, alle fanboysene som maser i en retning eller annen, alle som forsøker å argumentere. Værsåsnill: la denne tråden dø. Lenke til kommentar
havarden Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har du råd, så kjøp Intel. Ferdig. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg synes det er litt rart at folk gang på gang skal sammenligne selskapet AMD med prosessoren p4. Hva som er best? kommer ann på hva du skal bruke den til og om du har noe øvre budsjettgrense. Det er vel fordi amd er blitt synonymt med en xp prosessor, har hørt mange svare at de har amd når noen har spurt hvilken prosessor de har. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Et dårlig spørsmål som får svært dårlige svar. Hverken AMD eller Intel er best, de er bare forskjellige. Vil du vite hva som er best til ditt bruk, les en test eller en av de mange trådene som har vært oppe om dette før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg