Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenters syn på manneromper

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 20 år. Får ofte høre at jeg har en stor rumpe.

Jeg skal prøve å få tatt et bilde som gir helhetsinntrykk iforhold til resten av kroppen.

inntil det lurer jeg på om dere jenter kunne sagt hva deres preferanser er?

Jeg trener en god del, men har hatt stor rumpe lenge før jeg begynte med det. Måtte gå over til å bruke sykle tights når jeg trener på treningstudioet grunnet ubehag og gnissing mellom beina pga dårlige boksere. Noe som har ført til at den da syns litt ekstra :p

Spesielt når jeg da bare trener bein rygg og mage pga skade i skuldern....

Rumpa mi er veldig spretten og hard som stein om jeg strammer den.

Setter pris på seriøse tilbakemeldinger.

Postet av anonym: 8b48e95b85f2e873a47689d75a277948

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er en seriøs tilbakemelding, som de fleste på forumet (eller generelt i verden) ikke har klart å få med seg:

Det har INGENTING å si hvordan du ser ut. Et "godt" utseende gir veldig små fordeler, men et "annerledes" et gir ingen ulemper (med mindre du lar det!).

Så lenge du viser at du er fornøyd med deg selv, og tror på det, så går alt bra!

Men siden du mest sannsynlig har et ønske om et overfladisk svar kan jeg si at en kompis av meg, som også har ganske stor rompe, har ingen problemer å få seg jenter på grunn av den.

Be confident!

Lenke til kommentar

Synes ikke det er noen problem med stor rompe når den er trent - rompe på gutter er også sexy. Kjøresten min har også ganske "stor" rompe fordi han er trent, og jeg liker den veldig godt. Så lenge man ikke har pæreformet kropp, da man får brede hofter i tillegg, så synes jeg stor rompe er helt ålreit :w00t:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...