Anonym259235 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg og en venn skulle egentelig på TG for første gang i år, men det ble utsatt til neste år. Men først hadde det vært fint om noen kunne fortelle meg hva som skjer der bortsett fra å spille. Og en annen ting: hvordan skaffer man billetter? Prøvde å få tak i tidligere i år, fant ikke noen steder.. Lenke til kommentar
Fixature Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 geekevents.org fo biletter og hjemmeisden dems ser man info hva som skjer: gathering.org Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Heng litt i TG-tråden, så får du et greit inntrykk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 For det meste prøver du å overleve 5 dager på bare brus og snop, og null søvn. Som stort sett ender i diare-utbrudd og dårlig stemning. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hva skjer på TG? Ca 5200 datanerder samlet i ett lokale, med tilgang til dataspill, "kino", konkurranser, sceneshow og mye mye annet. Ved fjorårets The Gathering, var jeg på PC-en i kanskje 10 timer totalt, mens resten av tiden ble brukt på å skyte folk med luftkanon. Hva man gjør er opp til hver enkel, men datamaskiner er hovedfokuset. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 For det meste prøver du å overleve 5 dager på bare brus og snop, og null søvn. Som stort sett ender i diare-utbrudd og dårlig stemning. Diaréutbrudd og god stemning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå