bapeape Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Vil noen se over fysikk leksa mi, tar nettstudie og innleveringer teller en god del, sleit litt i starten med disse 2 enkle oppgavene, men føler jeg har fått de til nå, ville vært veldig flott om jeg kunne sendt den på pm. dreier seg om 2 oppgaver hvor det dreier seg om fritt fall og oppkast av ball. fikk E på den første innleveringa så vil gjerne oppnå litt bedre nå. MVH Endret 28. februar 2012 av bapeape Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Det hadde jo vært kjekt om du la ved en link eller lignende til oppgaven. Evt. post den i tråden, men bruk spoiler. Lenke til kommentar
bapeape Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) http://www.woofiles.com/dl-288407-0kuwk6-Innleveringnr1Fysik1.docx Endret 28. februar 2012 av bapeape Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Den virka ikkje i det heile her hjå meg (LibreOffice krasjer når eg prøver å opne). Kan du heller lagre som PDF frå Word og laste opp PDF-en direkte til forumet? Lenke til kommentar
bapeape Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) ok Endret 28. februar 2012 av bapeape Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Eg skreiv forsovidt «PDF», men greit nok, eg fekk konvertert det på ei nettside. Sender deg ein PM seinare. Lenke til kommentar
bapeape Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 Eg skreiv forsovidt «PDF», men greit nok, eg fekk konvertert det på ei nettside. Sender deg ein PM seinare. Takk for veldig informativ tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå