Grudgfees Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Eg og ein venn er på leit etter gode multiplayer(offline) spel. Har spelt boarderlands og gler oss til 2'ern kjemme Noke andre spel me bør få med oss ? Lenke til kommentar
Grudgfees Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 kefør skreiv eg multiplayer wtf. meinte co-op Lenke til kommentar
Pejorative Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 RPG: Baldur's Gate 2, NOX (last ned coop mod) FPS: System Shock 2, Sven-Coop (HL1 mod), Rainbow Six 3 Raven Shield, SWAT 4 Alle disse spillene er coop spill. Noen av de beste jeg vet om. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 RPG: Baldur's Gate 2, NOX (last ned coop mod) FPS: System Shock 2, Sven-Coop (HL1 mod), Rainbow Six 3 Raven Shield, SWAT 4 Alle disse spillene er coop spill. Noen av de beste jeg vet om. nå er vel ikke noen av de spillene på xbox siden vi er i Microsoft forumet Lenke til kommentar
Pejorative Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 nå er vel ikke noen av de spillene på xbox siden vi er i Microsoft forumet WHOPS Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Eg og ein venn er på leit etter gode multiplayer(offline) spel. Har spelt boarderlands og gler oss til 2'ern kjemme Noke andre spel me bør få med oss ? Halo: Reach og Gears of War 3 har bra støtte for offline co-op. Lenke til kommentar
Long Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Halo: Reach Gears of War 1-3 Modern Warfare 2-3 (Spec Ops) Halo: Combat Evolved Anniversary Halo 3 Portal 2 Splosion Man & Ms. Splosion Man Resident Evil 5 Scott Pilgrim vs The World Splinter Cell: Conviction Rainbow Six: Vegas Hvis du ikke har peiling på noen av spillene, så google rundt eller bruk en side som f. eks Gametrailers for å sjekke anmeldelser. Endret 27. februar 2012 av Long Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hva med Magicka? Ganske morsomt spill dersom du ikke har testet det allerede. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 viss alle som skal spille har Half-life 2 så anbefaler jeg Synergy, det er en mod som gjør at du kan spille det sammen. Lenke til kommentar
h_var Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg har hørt sjansen for å fremstille seg selv som en idiot på et forum synker drastisk hvis man leser foregående poster. Når det gjelder forslag; Castle Crashers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå