_tHokA_ Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Som topicen sier så har jeg fikset meg ny bil. Og da trenger jeg så klart musikk i bilen. Da jeg kjøpte bilen satt det en 1DIN jalla spiller der. Den havnet i søpla, og det oppbevaringsrommet over ble også borte. Så nå sitter det en 2DIN Kenwood DNX7220 spiller som jeg fikk på jobben der.. Så den delen er ferdig, men jeg trenger jo resten. Strøm og signal kabler er kjøpt. Ikke noe stor sak det, men det jeg lurer mest på er forslag til dør høytalere, forsterker og basser. Bassen er ikke så viktig enda, skal først se om det holder med gode dør høytalere. Så er det noen som har noen forslag til et godt anlegg til en Golf 4? Er plass til 8" høytalere i dørene forresten Pris? billigst mulig Edit: Dør høytalere = 8" midbass + 1" diskant Endret 26. februar 2012 av _tHokA_ Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Vel, du har jo disse da hvis du skal ha det litt billig. Men alt avhenger jo av hvor mye penger du skal legge i dette, hva du vil oppnå, åssen bil det skal inn i osv. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 Hadde du linket til samme høytaler sett fra en annen butikk så hadde jeg kjøpt de Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 de har som regel det samme på bestbilstereo, her, men de er ikke særlig på kontakt via mail virker det som, har iallefall ikke fått noen form for svar enda. hvorfor så imot judys? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Du får jo det sette mage plasser da, så det er ikke noe problem, her feks: http://eikensbilstereo.no/product.php?id_product=385. Ville vært mere skeptisk til bestbilstereo om dagen. https://www.facebook.com/pages/BestBilstereono/100920139959090?ref=ts Endret 28. februar 2012 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå