Gå til innhold

Norske serier er flaue

Anbefalte innlegg

Holms husker jeg var fryktelig dårlig. Den varte ikke lenge heller. Datteren til produsenten hadde en rolle der, hun fikk vel kun rollen p.g.a familiære relasjoner, for talentet var jo fraværende, hehe.

Haha, sykt pinlig serie. Kanskje den verste.

Men dattern var i det minste deilig hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brødrene Dal er meget bra, men de har ikke gjort noe som helst på veldig lenge, logisk nok. Gutta på tur og Heia Tufte er reality-serier, så de teller ikke som "serie" i denne sammenhengen. Karl & Co? Kjedelig sitcom.

Dette og andre comments om "random serie er jo bra!" burde jo fortelle en historie om hvor individuelt dette er.

Lenke til kommentar

Holms husker jeg var fryktelig dårlig. Den varte ikke lenge heller. Datteren til produsenten hadde en rolle der, hun fikk vel kun rollen p.g.a familiære relasjoner, for talentet var jo fraværende, hehe.

Viss man kan si 12åringer er deilige så.

Lenke til kommentar

Viss man kan si 12åringer er deilige så.

Om det er en gammel serie det er snakk om kan det jo være spartapus var rundt 12 på den tiden da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...