Talker Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg er ute etter et program som tester total system stabilitet, men som ikke er like "pirkete" som Prime95... Noen forslag? Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg er ute etter et program som tester total system stabilitet, men som ikke er like "pirkete" som Prime95... Noen forslag? Pirkete? Hva er hensikten med et program som ikke finner ut om prosessoren din virkelig er stabil. Vist prosessoren din gjør feil i regne opprasjoner så er den ikke stabil. Prime95 er et av de beste til å sjekke stabilitet på systemet ditt. Vist du i tillegg kan loope 3DMark2003 i et døgn har du en stabil maskin. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Glem nå ikke Memtest86. Det er bedre enn Prime95 til å finne minnefeil. Jeg har f.eks kjørt Prime95 i et døgn, mens memtest86 krasjet etter 30min. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Eg bruker min maskin mest til hardcore spilling, funker mine instilinger knirkefritt under intens spilling i i lang tid vil eg si maskinen min er stabil Define stability.... Lenke til kommentar
formann Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Glem nå ikke Memtest86. Det er bedre enn Prime95 til å finne minnefeil. Jeg har f.eks kjørt Prime95 i et døgn, mens memtest86 krasjet etter 30min. Man kan sette opp prime slik at det bruker alt minnet på samme måte som memtest. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Glem nå ikke Memtest86. Det er bedre enn Prime95 til å finne minnefeil. Jeg har f.eks kjørt Prime95 i et døgn, mens memtest86 krasjet etter 30min. Man kan sette opp prime slik at det bruker alt minnet på samme måte som memtest. Ok. Det visste jeg ikke Lenke til kommentar
Talker Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Glem nå ikke Memtest86. Det er bedre enn Prime95 til å finne minnefeil. Jeg har f.eks kjørt Prime95 i et døgn, mens memtest86 krasjet etter 30min. Man kan sette opp prime slik at det bruker alt minnet på samme måte som memtest. Hvordan da? Lenke til kommentar
formann Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Glem nå ikke Memtest86. Det er bedre enn Prime95 til å finne minnefeil. Jeg har f.eks kjørt Prime95 i et døgn, mens memtest86 krasjet etter 30min. Man kan sette opp prime slik at det bruker alt minnet på samme måte som memtest. Hvordan da? Options/cpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå