Gå til innhold

Beste program til å teste total system stabilitet.

Talker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ute etter et program som tester total system stabilitet, men som ikke er like "pirkete" som Prime95... :)  

Noen forslag?

Pirkete? Hva er hensikten med et program som ikke finner ut om prosessoren din virkelig er stabil. Vist prosessoren din gjør feil i regne opprasjoner så er den ikke stabil. Prime95 er et av de beste til å sjekke stabilitet på systemet ditt. Vist du i tillegg kan loope 3DMark2003 i et døgn har du en stabil maskin.

Lenke til kommentar
Glem nå ikke Memtest86. Det er bedre enn Prime95 til å finne minnefeil. Jeg har f.eks kjørt Prime95 i et døgn, mens memtest86 krasjet etter 30min.

Man kan sette opp prime slik at det bruker alt minnet på samme måte som memtest.

Ok. Det visste jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Glem nå ikke Memtest86. Det er bedre enn Prime95 til å finne minnefeil. Jeg har f.eks kjørt Prime95 i et døgn, mens memtest86 krasjet etter 30min.

Man kan sette opp prime slik at det bruker alt minnet på samme måte som memtest.

Hvordan da?
Lenke til kommentar

Hvordan da?

Options/cpu

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...