fjarle Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Vi har sett nærmere på den splitter nye teknobomben. Huawei D Quad Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Siterer det jeg har hørt fra flere Huawei brukere: De er bra når de er nye. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Siterer det jeg har hørt fra flere Huawei brukere: De er bra når de er nye. Utdyp er du grei. Lenke til kommentar
Racazar Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Imo, er ikke kraftigere mobiltelefoner 1. prioritet. Trenger heller bedre batteri i disse nye mobilene. 2 Lenke til kommentar
SupI Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Akkurat som Samsung og Apple har Huawei begynt å lage sine egne prosessorer, Når dere har dette som yrke, burde dere da ikke vite at det er Samsung som lager prossesorene til Apple, og selger dem, bare at Apple gir dem nytt navn? Bør rettes opp straks... Lenke til kommentar
SupI Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Imo, er ikke kraftigere mobiltelefoner 1. prioritet. Trenger heller bedre batteri i disse nye mobilene. Dessuten tester de mot 1 år gamle, og halvt år gamle modeller. De har enda ikke målt den mot Tegra 3, og det er fortsatt god mulighet for at Samsung og Apple slår de. Lenke til kommentar
AFF301 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Lol synest denne har god batteri kapasitey i alle fall XL versjonen! og at den skal være billigere enn konkurenten lover bra!!(virker som en kjempe mobil) langt bedre enn samsung beam og samsung rugby!! Men tror galaxy III blir god men dyr!!! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Akkurat som Samsung og Apple har Huawei begynt å utvikle sine egne prosessorer Apple lager da sannelig ikke sine egne prosessorer? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Ser det er forskjellige utfall på browsemarken. Dere fikk over 70 000, mens mobili fikk den oppi 104 000 poeng. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Akkurat som Samsung og Apple har Huawei begynt å utvikle sine egne prosessorer Apple lager da sannelig ikke sine egne prosessorer? Joda, Apple sine prosessorer er Apple sitt eget design - utviklet av Apple, jf Wikipedia 1, Wikipedia 2 og Wikipedia 3. Dvs det er en ARM At de produseres av Samsung er en helt annen sak, dog er planen at A6 skal produseres av TSCM. nVidia produserer heller ikke sine prosessorer, f.eks produseres Tegra 3 av TSCM. Og alle bygger de på ARM Cortex design + en eller annen GPU. Opplysningen i artikkelen var ikke hvem som produserte prosessorene fysisk, men hvem som hadde utviklet brikka. Husk at mobilprosessorer er såkalte SoC (System on Chip), dvs de inneholder langt mer enn en tradisjonell prosessor. @Supl: Det er du som tar feil. Samsung produserer A4 og A5 etter Apple sine spesifikasjoner, det er ingen rebranda Samsung SoC. Artikkelen er altså helt korrekt på dette området. Endret 26. februar 2012 av Bolson 7 Lenke til kommentar
SupI Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Akkurat som Samsung og Apple har Huawei begynt å utvikle sine egne prosessorerApple lager da sannelig ikke sine egne prosessorer?Joda, Apple sine prosessorer er Apple sitt eget design - utviklet av Apple, jf Wikipedia 1, Wikipedia 2 og Wikipedia 3. Dvs det er en ARMAt de produseres av Samsung er en helt annen sak, dog er planen at A6 skal produseres av TSCM. nVidia produserer heller ikke sine prosessorer, f.eks produseres Tegra 3 av TSCM. Og alle bygger de på ARM Cortex design + en eller annen GPU.Opplysningen i artikkelen var ikke hvem som produserte prosessorene fysisk, men hvem som hadde utviklet brikka.Husk at mobilprosessorer er såkalte SoC (System on Chip), dvs de inneholder langt mer enn en tradisjonell prosessor.@Supl: Det er du som tar feil. Samsung produserer A4 og A5 etter Apple sine spesifikasjoner, det er ingen rebranda Samsung SoC. Artikkelen er altså helt korrekt på dette området. Takk for info, må vel ha gått litt raskt når jeg leste da regner jeg med Sto noe et sted om at chipen var basert på en Texas instruments chip, men vet ikke om det vil si at Texas instruments har lagd den eller Huawei. Og ja, de chipene er jo mye mer enn bare prossesoren, ganske mye som ligger på de egentlig. For å være litt pirkete så bygger ikke alle på ARM cortex design da Intel bygger jo på x86 , og de har jo lagd en telefon ut av det og, selv om den ikke er til almenn bruk. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) 1280 x 720 piksler, IPS+Kameravinner? 8 Mp og BSI kan tyde på at det er den nye Aptina AR0833. Håper det stemmer. Da blir denne høyaktuell som neste telefon dersom min nåværende skulle finne på å ryke. 4,5 tommer, Oi, da blir den i største laget for min smak. Endret 26. februar 2012 av Simen1 Lenke til kommentar
Newton Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Selvmotsigelse: Maskinvare: Huawei K3V2, 4 kjerner @ 1,5 GHz, Huawei GPU, 16 kjerner Hvordan? http://www.phonearena.com/news/Huawei-brings-home-grown-K3V2-quad-core-A9-based-processor_id27328 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg leste feil. Glem det. Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Det er ingen selvmotisgelse eller feil med det som er skrevet om antall prosessorkjerner og GPU. Huawaei SoC'en har 4 ARM prosessorkjerner og en grafikkløsning (GPU) bestående av 16 kjerner. Samme info finnes på Engadget. Lenke til kommentar
SupI Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Så på den linken. De har visst vist at den er bedre enn tegra 3. Hvertfall på de testene de bruker^^. Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Huawei kan slippe så mange telefoner de bare vil, har noen prøvd "kundesørvisen" på facebook? den stinker! Jeg gikk fra Android til Iphone og har ikke vært mer fornøyd enn nå ( hadde fire android telefoner) Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Kameravinner?Huawei skrøt mye av kameraet i D quad under lanseringen. ?? tipper de ikke har fått med seg det nye flaggskipet til Nokia ja (808), hehe Endret 27. februar 2012 av leirdueredet Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Denne ser virkelig lovende ut. skulle gjerne sett "vindusvelger" blandt menyknappene også, så hadde multitasking gått lettere. savner super amoled, men ellers en knalltelefon ja. tror jeg sikter meg inn på xl intill videre. min u8800 skuffer ikke i allefall:) Lenke til kommentar
Sirlee19 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Noen som har en aning om når XL versjonen blir sluppet i butikker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg