Gå til innhold

Hvordan tjene penger?


me1

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst til å tjene raske penger, og starte egen bedrift osv. Men jeg aner ikke hvor man skal begynne. Jeg har et talent til å tegne og kunstnere kan fort bli rike, men alt handler om renommé ikke sant? Hvordan skal jeg i så fall bygge meg opp til å bli en kjent kunstner? Er ikke fan av kunst generelt, men glad i tegneserier og gatekunst. Går det an å tjene penger på det? Noen som har no tips? :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunst og raske penger er nok ikke den enkleste måten å gjøre raske penger på for ett ukjent navn nei.

 

Har vel sett noen slå seg fortere opp enn andre med å være skikkelig kontroversiel.

Er nok mulig viss kunsten din er høy kvalitet i arbeidet og treffer på en unik måte.

Lenke til kommentar

Kunstere er vel ikke akkurat dem som tjener mest. Men hvis du er veldig flink kan sikkert kunsten din bli veldig mye verdt etter du er død ;)

 

Men fra spøk til alvor, nå er jeg ikke veldig kjent i kunstnerverden, men har inntrykk av at folk som gjerne er litt annerledes og konstroversiell (som Knut her også nevner) blir lagt merke til. Ellers er det vel å være kreativ og gjøre noe annerledes enn alle andre gjør. Skape noe unikt. Enkelt ikke sant?

Lenke til kommentar

Kunstere er vel ikke akkurat dem som tjener mest. Men hvis du er veldig flink kan sikkert kunsten din bli veldig mye verdt etter du er død ;)

 

Men fra spøk til alvor, nå er jeg ikke veldig kjent i kunstnerverden, men har inntrykk av at folk som gjerne er litt annerledes og konstroversiell (som Knut her også nevner) blir lagt merke til. Ellers er det vel å være kreativ og gjøre noe annerledes enn alle andre gjør. Skape noe unikt. Enkelt ikke sant?

jaaaa, enklere en å koe vann! -.- hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...