hoyre Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Hei! Prøver å lage en kurve, som flere gjenstander(høner) skal følge. Lager det eksemplet de kommer med på dinside.no. Jeg har lagd høna som et symbol, men ønsker ikke at bare en høne skal følge kurven, men flere. Jeg vil altså ha flere høner som flyr etter hverandre langs kurven. Men problemet er at alle hønene blir til et symbol(altså kun et forflytningspunkt for alle hønene), og da blir det umulig å få de til å følge etter hverandre. Hva gjør jeg for at det ikke skal bli et symbol, slik at jeg kan flytte hver enkelt høne hver for seg? Edit: har ikke lagt inn slik at hønene blir større, så symbolet består strengt talt kun av en tegnet høne. Endret 26. februar 2012 av hoyre Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Om du lager et symbol av en høve i biblioteket, kan du trekke ut flere instanser på scenen/stagen, og gi dem egne navn. Deretter kan du linke alle hønene til guide-layeren (flash cs4 og ned) eller trekke de og bøye/forandre flyttningskurven. Om jeg skjønte deg rett. Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Om du lager et symbol av en høve i biblioteket, kan du trekke ut flere instanser på scenen/stagen, og gi dem egne navn. Deretter kan du linke alle hønene til guide-layeren (flash cs4 og ned) eller trekke de og bøye/forandre flyttningskurven. Om jeg skjønte deg rett. Jo, takk! Var det jeg mente:) Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Bare hyggelig Bare å spørre her eller på en pm om en mer detaljert forklaring eller om du trenger mere hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå