AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Klønete trådtittel, men for å holde det kort så var jeg(er) forelsket i en jente. Hun visste også at jeg likte henne, problemet var/er bare at begge to er ganske sjenerte. Så etterhvert skjønte jeg ikke hva hun ville eller mente. Så da sluttet jeg rett og slett og prøve meg, pluss at jeg heller ikke turte de fleste gangene. Nå¨har jeg i det siste tenkte mye på henne og situasjonen rundt alt dette. Og jeg lurer på om det kan være forsent rett og slett og å prøve seg? Vil jeg nå bare virke som en dust som ikke turte å prøve seg tidligere, men måtte bruke flere måneder å manne seg opp? Og at hun da bare kommer til å overse meg totalt? Postet av anonym: ef01d8f6b64af14ff3e485961eb904fb Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Er aldri "for sent". Aldri. Hun kommer sikkert til å tro at du trengte måneder for å manne deg opp, men hun kommer ikke til å overse deg. Det ville vært veldig uhøflig og det er ikke ofte jenter er uhøflige. Bare "start opp" forholdet deres der dere slapp det sist og utvikl det med din egen fart så skal du se det løser seg 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Takk for svar, er vel sant det du sier, og får vel bare håpe at det er unnskyldninger fra min side. Får vel gjøre som du sier og som jeg egentlig ønsker. Postet av anonym: ef01d8f6b64af14ff3e485961eb904fb Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Høres bra ut Good luck! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Jo takk Tenker bare nå på at det kommer til å bli flaut og pinlig etc, men kommer ingen vei hvis jeg tenker sånn, det har jeg jo erfart før. Kanskje det hjelper at jeg nå bare tenker på at jeg ikke er forelsket i henne lenger, og at jeg bare vil bli bedre kjent(har ikke noe problemer med å snakke med noen andre jenter). Uansett så når jeg tenker meg om sa jeg tidligere denne uken(til meg selv) da jeg begynte å tenke på henne igjen: jeg angrer ikke på noe av det gjorde, det som var litt flaut og "dumt", men jeg angrer bare på at jeg ikke fant ut om det kunne bli oss to. Så får vel bare huske det og ikke tenke på om det blir flaut eller ei. Postet av anonym: ef01d8f6b64af14ff3e485961eb904fb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Vi småflørta litt med blikk idag, holdt litt tilbake så får vel bare si at jeg har starta på nytt og at jeg får prøve, enten om jeg lykkes eller feiles Postet av anonym: ef01d8f6b64af14ff3e485961eb904fb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå