C.. Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Hei! Jeg har en Nocuta NH-D14 prosessor vifte nå og har planer om å kjøpe en oppgraderingspakke men her følger det med Corsair Vengeance ram-brikker. Vil jeg ta få brukt viften eller vil den komme til å presse ned på ram-brikkene? Eventuelt hva anbefaler dere meg og kjøpe av ram? I maskinen nå har jeg disse men de begynner å bli gamle så er vel på sin plass å bytte ut de også. Endret 26. februar 2012 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 vengeance bikkene er for store XMS3 er da i sitt beste velgående, hva er galt med dem? hvis du har den brikka der så er det jo bare å kjøpe en til 4GB bikke så du har 8GB hvis du noen gang trenger det... hvis du likevel skal ha nye brikker så virker Corsair Vengeance LP Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Pell av kjøleribbene fra Vengeance brikkene, de er der KUN for utseendet - kjøleribber på DDR3 er BS, og kun kosmetisk. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Pell av kjøleribbene fra Vengeance brikkene, de er der KUN for utseendet - kjøleribber på DDR3 er BS, og kun kosmetisk. kjøleribbene til vengeance brikkene er ikke bare å dra av, da river du hele greia i stykker! Lenke til kommentar
C.. Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) vengeance bikkene er for store XMS3 er da i sitt beste velgående, hva er galt med dem? hvis du har den brikka der så er det jo bare å kjøpe en til 4GB bikke så du har 8GB hvis du noen gang trenger det... hvis du likevel skal ha nye brikker så virker Corsair Vengeance LP Har 2 stykker av de så har 8GB ram nå. Da kan jeg bare beholde de da, takk for hjelpen! Endret 26. februar 2012 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Pell av kjøleribbene fra Vengeance brikkene, de er der KUN for utseendet - kjøleribber på DDR3 er BS, og kun kosmetisk. kjøleribbene til vengeance brikkene er ikke bare å dra av, da river du hele greia i stykker! http://hardforum.com/showthread.php?t=1594304 Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hadde ikke noe problem med å fjerne kjøleribbene på mine Vengeance brikker spesifikt for å få plass til en Noctua NH-D14 Ta en hårføner/varmepistol til hjelp for å blidgjøre limet og bruk litt tålmodighet når du fjerner dem Finnes videoer på Youtube også om du vil se hvordan andre har utført det. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 jeg har bare fått med meg at det er mange som har dratt av selve minnebrikkene og rett og slett ødelagt hele greia når de har prøvd det... Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Det er easy-peasy, tålmodighet og litt hårføner løser saken enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå