Defo Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hei! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et hovedkort til Asus U46SV? Har sett litt rundt på eBay og Asusparts, men finner ikke noe der. Hadde vært evig takknemlig om noen vet... Takk! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvis du går innom din lokale PC-butikk kan de helt sikkert bestille et for deg. Kan jeg spørre hvorfor du vil gjøre det selv? Lenke til kommentar
Defo Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 Hvis du går innom din lokale PC-butikk kan de helt sikkert bestille et for deg. Kan jeg spørre hvorfor du vil gjøre det selv? Du tenker en butikk ala. Datakjeden eller noe? Ingen som vet om en nettbutikk jeg kan kjøpe det selv fra? Har ødelagt USB inngangene, og gidder ikke betale trippel pris for å sende den inn for å gjøre noe jeg utmerket klarer selv Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ja, feks Datakjeden. De kan helt sikkert hjelpe deg med å bestille. Lenke til kommentar
darket Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 tror nok ikke det blir så lett, du kan ikke bare bestille et hovedkort sånn uten videre. er en grunn til at du ikke finner det på nettet Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Grunnen til at du ikke fnner det på nettet er at det er veldig få som vil gjøre dette selv. Butikker som Datakjeden har leverandører som leverer denne typen deler. Deler som er vanskelig å få tak i. (Feks laptop tastatur, skjemer til bærbare osv) Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ikke sikkert at Asus vil selge dette..men kontakt dem på tlfnr : 2316 2682 ,mulig du er heldig :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå