untouch4ble Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Mulig å laste ned win7 pro lovlig og så aktivere produktet etter innstalasjon? Har nemlig ikke dvd tilgjengelig da det lå som backup på laptopen HDD. Den disken tok kveld og har satt inn i en ny en. Har skaffet meg en SSD istedet. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Mulig å laste ned win7 pro lovlig og så aktivere produktet etter innstalasjon? Har nemlig ikke dvd tilgjengelig da det lå som backup på laptopen HDD. Den disken tok kveld og har satt inn i en ny en. Har skaffet meg en SSD istedet. Å laste ned lovlige ISOer er mulig. Det finnes flere nettsider som er direkte støttet og godtatt av MS som hoster slike offisielle ISOer. Det virker dog å være litt inkonsists i forhold til at det er ikke alle versjoner og slikt som er mulig å få fatt i på denne måten. google "legel windows iso" og du får mange treff, som f.eks: http://forum.notebookreview.com/windows-os-software/428068-legal-windows-7-download-links-just-like-vista-before.html http://techdows.com/2011/07/download-windows-7-integrated-with-sp1-iso-official-direct-download-links.html Å aktivere disse etterpå - om jeg forstår deg riktig - fungerer på akkurat samme måte som om du aktiverte dem etter installasjon fra en ferdigkjøpt disk (det er ingen forskjeller). Det eneste som evt. vil sette begresninger for aktivering er hvilken type lisens du har. Håper dette hjalp. Spør om det er noe mer jeg kan hjelpe med -Stigma 1 Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jepp, det går fint. Har ikke url i hodet, men du finner en nedlastingslink relativt enkelt ved litt googling. Har gjort dette selv, og aktivert med nøkkelen jeg hadde. Hadde ingen problemer. 1 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Det tryggeste er å laste ned fra Digital River, les mer her... De er en Microsoft partner som selger digitale kopier av Microsoft produkter. 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Okei, takker for tips. Får se om jeg får til dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå