banansplitt™ Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Da tror jeg du misforstod. Jeg mener ikke at Nani er verdens mest begrensede spiller, jeg siktet til Valencia. Og null kritikk mot Valencia, han er strålende, til tross for at han er en enormt begrenset fotballspiller. Hvor ofte presterer egentlig Nani? Ja, i fjorårssesongen var han strålende, men denne gangen er han tilbake til gamle synder. Enorm på sitt beste, et bunnivå jeg ikke har sett maken til, og det er hans sistnevnte side jeg synes vi oftest ser. Young er selvfølgelig ikke elendig, jeg ba deg se bort i fra at jeg smurte tykt på, men fyren imponerte vel ingen den siste tiden i Aston Villa. Allikevel blir han hentet og får en pangstart. Så dupper formen, han sliter med skader osv og er tilbake til det gamle. For meg virker det som det eneste han har er en skuddfot vi ser innimellom og en god innleggsfot. Vet ikke om det er fordi vi er vant med Nanis cornere, men Young slår veldig bra cornere, synes jeg. Kampen i går var, fra hans side, en elendig kamp. Han var selvfølgelig ikke alene, men statistikken fra kampen lyver. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Tror Banan siktet til at Antonio Valencia er verdens mest begrensede spiller, og dermed er deres beste ving. Han er begrenset, det er vi alle enige om, men han er en av verdens beste på det han gjør også. Nani er fryktelig god når han er i form, men har ikke vært helt på topp i år. Ashley Young er en god PL kant, og selv om han kom til en stiv pris, er han en fin spiller å ha i laget. Det er ikke kantspillerne det står på i Man Utd, men det er noen klare feil med alle. Heldigvis for dere har dere så mange forskjellige spillertyper der, noe som passer bra med rotasjonen til Ferguson. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Tilbake fra en helg på fjellet men fikk med meg kampen, grattis til Utd-leiren med å nok en gang få Spurs til å se ut som det største taperlaget på denne jord. Det kommer til å gå lang tid før jeg kommer over de to siste ukene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå