Gå til innhold

Kamptråd - Tottenham vs Manchester United


IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forsvars-rekka (og Friedel) er det eneste som kan berge poeng for oss i kveld, det tør jeg å påstå, med mindre Manu sliter og Spurs-spillerne trekker litt magi opp av hatten.

 

 

Er vel første gang jeg har hatt rett og feil på samme gang.

 

Vi dominerer midtbanen i størsteparten av første-omgang, hvor Livermore igjen overrasker undertegnede med sin stabilitèt, jeg var krass mot han i starten grunnet at Welbeck fikk massivt lekerom, men skjønte vel omsider at King og Kaboul skulle ha vært høyere opp på banen for å minske rommene Welbeck fikk (noe de til slutt gjorde).

 

Modric blir litt borte nede ved linja, men klarer alikevel å finne frem med flotte pasninger og vendinger av spillet, og er faktisk ikke helt forferdelig bakover (foruten 2-0 målet hvor han slipper Welbeck((?)).

 

Lennon var utrolig god i de fleste deler av spillet i dag, og skapte de få sjansene vi omsider fikk ved å dra seg fri på sidene mot f.eks Evra (som jeg mente ville være vår billett inn i boksen), for så å legge ballen inn mellom forsvarer og keeper.

Jeg savnet dog Bale på den motsatte siden, som ville kunne sette et mye større press på kantene til United, og tvinge MUFC til å strekke forsvarer-linja si ut og dermed åpne rom for Sahahaha og Adebayor i midten.

 

Jeg er skuffet over at Adebayor gjorde et par feil valg i første omgang (hvor Saha var umarkert og 6 meter unna mål, valgte Ade å prøve å lompe ballen i mål med 4 spillere på seg), men han var en av Spurs-spillerne som ga litt ekstra da det så som mørkest ut.

 

Jeg står også for at Rose burde spilt fra start, og at byttene burde ha kommet før ihvertfall 3-0 skåringen.

 

Men alt i alt så mister vi poeng i dag fordi vi ikke tar vare på de få sjansene vi får mot MUFC, og som vanlig er de irriterende kliniske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Riktig av atkinson, men den kunne like godt bare gått inn. Vi er totalt ubrukelige, gjennomført råttene. Vi fortjener ikke seriegull når vi spiller såpass mye dårligere enn City, såpass må vi erkjenne. Young har ikke noe på dette nivået å gjøre, forbanna flopp. Og Jones, grusomt :(

 

Hvor er spillegleden? Nyter jo aldri annledninger, bare kynisme å spore

Haha. Som om City har vært så forbanna sexy hele sesongen. Jævla hype rundt det tegneserielaget der. Vinterperioden dems har ikke vært fin i det hele tatt. Tap mot Sunderland, uhyre svak kamp og tap mot Everton, Chelsea, Uavgjort mot Liverpool, dårlige kamper mot Wigan (1-0) Aston Villa (1-0) og forferdelig oppvisning mot West Brom (uavgjort). Enkelte er ignorante som faen, eventuelt stjerneblinde når det kommer til dette. "Eksperter" over hele fjøla samt folk med sutrete stikk ala ditt over arkiverer Citys stygge kamper (og seiere) under vinnervilje og guts, mens når Utd hadde det samme litt tidligere på året, med 10-12 spillere ute så er det "ufortjent" etc om vi skulle vinne. Bull. 66 mål scoret på 27 kamper snakker for seg selv. City med 69 (takk for sist :cool: ). Vi ligger to poeng bak. De har hatt mye godt spill, men differansene her er ikke David og Goliat.

 

1 assist og 2 goals i dag. Mmmm. Ikke uenig i at han har hatt varierende form, men i Valencias fravær og med såpass uregelmessig spilletid blir det for billig å mene at Young ikke holder nivået eller er en flopp allerede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sier det igjen, THAT'S why I love Ashley Young. Sikret to ekstra poeng for oss forrige uke med DEILIG innlegg og i dag var nesten en one man show for oss. Helt jævla sweet corner, sweet finish på 0-2, og 0-3... that's Ashley Young for ya. R1 på FIFA utført perfekt if ya'll know what I mean. Takk takk og takk Ashley Young, holder spenningen i PL oppe. Deilig seier, deilig resultat. :)

 

Og unødvendig å få en assist til Giggs!!!!

Endret av tc47
  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 assist og 2 goals i dag. Mmmm. Ikke uenig i at han har hatt varierende form, men i Valencias fravær og med såpass uregelmessig spilletid blir det for billig å mene at Young ikke holder nivået eller er en flopp allerede.

 

For hva det er verdt, minutt per målpoeng i Premier League:

 

A.Young		4 goals & 8 assists in 1064 minutes.	 88.66 min per målpoeng.
L.Nani		6 goals & 10 assists in 1867 minutes.	116.69 min per målpoeng.
A.Valencia	2 goals & 10 assists in 1303 minutes.	108.58 min per målpoeng.
J.S.Park	2 goals & 3 assists in 877 minutes.	175.40 min per målpoeng.

S. Downing	0 goals & 0 assists in 1836 minutes.	????

 

Hvis noen kaller Young en flopp så lurer jeg på om det engang finnes en definisjon på Downing.

Lenke til kommentar

Statistikk lyver. Young stod til en 5'er i dag, til tross for at han scorte 2 mål + 1 assist. Rett og slett en elendig spiller som hadde sine glansdager for sånn 3-4 år sia. Nani er elendig 2/3 av tiden. Verdens mest begrensede fotballspiller (bak Hernandez) er vår beste kant.

Endret av banansplitt™
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Statistikk lyver. Young stod til en 5'er i dag, til tross for at han scorte 2 mål + 1 assist. Rett og slett en elendig spiller som hadde sine glansdager for sånn 3-4 år sia.

 

Niggah please. Ro ned litt med de krisemaksimerende uttalelsene. Young startet kanon, fikk en formsvikt i forbindelse med skader og viser nå gode takter igjen. Elendig spiller? Glansdager for 3-4 år siden? Latterlig utsagn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

At Nani er verdens mest begrensede spiller? Ja, det er feil. At han er dårlig 66% av tiden blir vel et definisjonsspørsmål om hva man kategoriserer som "dårlig", men i mine øyne er dette like usant som påstand nr 1. At Young er en elendig spiller som nådde toppen for 4 år siden er heller en sur drue fra noen som åpenbart er misfornøyd (med et eller annet) enn fakta i mine ører.

 

Det jeg skal være enig i er at statistikk lyver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...