Gå til innhold

Kamptråd - Tottenham vs Manchester United

IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den «morsomste» kampen hvert år dette. /sarkasme.

Faen som jeg hater å se Spurs mot United og faen som jeg hater schtøgge-Fergie og de arrogante fansen hver gang tiden for kamp mot dere nærmer seg. Det gjør så vondt å se på statistikken mellom Spurs og United i PL-æran, og ikke var den så voldsomt mye bedre før heller. Er faktisk litt overrasket over at vi allerede har kommet til onsdag i kampuka uten at det finnes en plantet story om at United er interessert i å kjøpe Modric og/eller Bale, det bruker jo å være like sikkert som at de slår oss og/eller at dommeren tabber seg grundig ut. Ser for øvrig at Atkinson er satt opp som dommer her, det var vel han som indirekte forårsaket at Fergie ble utestengt for en stund tilbake siden så da tenker jeg at respekten er godt plantet i bakhodet. Tror neppe jeg kommer til å se denne kampen siden vi garantert taper ... eller vent litt nå:

Jeg er jo Spurs-fan. Klart jeg kommer til å se kampen og uansett resultat blir jeg å finne på en lokal pub der jeg skriker lungene tomme for luft i den illusjonen at det påvirker gutta et par tusen kilometer unna, kanskje -bare kanskje klarer vi uavgjort da? Jeg er ihvertfall ingen Arsenalsupporter så jeg holder stolt med laget mitt uansett form. Til og med om vi kræsjer ned til en 6. plass i slutten av sesongen kommer jeg til å fortsette å dra på kamper og se frem til hva vi kan prestere å finne på neste år, det blir aldri kjedelig å være Spurs-supporter selv om det svir langt inni margen for tiden. Nei, jeg har fortsatt ikke kommet over forrige helg. :mad:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Med Parker utestengt er det dette Spurs-laget jeg vil se og da i en 4-5-1/4-2-3-1 formasjon. Ikke noe tull med 4-4-2 eller lignende, vi blir jo analpult hver eneste gang vi finner på det mot noen av topplagene.

Friedel

Walker Dawson Kaboul Bae

Sandro Modric

Lennon

VDV

Bale

Adebayor

Noe overdrevent illustrert men jeg vil ikke se Bale (spesielt) eller Lennon drifte innover og backene våre oppover selv om det helt klart er slik vi har skapt flest mål hittil i år. Jeg vil at vi skal forstå at gode lag straffer oss når vi er naive. Jeg vil se oss ligge trygt bakpå og satse på at kvaliteten på topp steker biffen.

Det kunne kanskje vært interessant med en sentral midtbanetrio bestående av Sandro, Modric og Livermore (i stedet for VdV) men det blir for defensivt og jeg tror heller ikke at Livermore og Sandro ennå er gode nok til å holde på ballen mot et høytpressende United så jeg går for konstellasjonen over. Kjære gud, hva som helst men ikke 4-4-2!!!

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Var helt sikker på at vi kom til å avgi poeng mot Norwich forrige helg, men siden vi kom helskinnet gjennom den er Tottenham det siste hindret mot en usansynlig spennende serieinspurt, hvor jeg faktisk vil si at vi har en sjanse på gullet. Men Tottenham må slåes, på borteplan. Det siste virkelig hindret før city i april. Bale frykter jeg ikke, han har Rafael hatt i lomma hver gang, men Lennon vs Evra er mitt største mareritt. Førstnevnte ser ut som Leo Messi mot vår franske back hver jævla gang de møtes. Saha kommer garantert til å storspille og jeg lukter et adebayor mål også, gjerne i løpsduell med treige Ferdinand. At Tottene dine scorer jødevennepennenmin solaar, det er en bankor. Men det gjør vi også, garantert. Dette kan fort bli en PL-klassisker av uante dimensjoner. Resultat: 4-4

Andre omgangen her kommer til å ta helt av. To underholdene lag med masse kvalitet, men også mange svakheter. Rundens store høydaere, det er det ingentvil om. Gleder meg! Ferdig på jobb i 14tida i mårra, så er det langhelg på gang. Oh yes!

Lenke til kommentar

VdV er vel tvilsom til hver jævla kamp så det er ingen overraskelse. Ang Bale-ryktene så er det foreløpig bare et nettsted (goal.com) som har hevdet å ha en form for kilde: «Goal.com understands» - og da er det jo sikkert som banken at han ikke spiller. Men som du helt riktig frykter så er jeg også av den oppfatningen at Lennon er en viktigere brikke for oss mot dere og kanskje kan vi få se en ny venstrekant i form av Kranjcar, VdV eller til og med Modric avhengig av hvordan Redknapp setter opp midtbanen. Han må jo ha lært seg å stille med fler enn 4 mot dere nå skulle man tro men da er jo spørsmålet hvem som blir benket av Saha, Defoe og Adebayor. Helt umulig å tippe lagoppstillingen vår slik skadesituasjonen er og basert på hvordan vi fremsto mot Arsenal.

Hvor har du lest det om Friedel? Det har ikke jeg fått med meg på noen av de spursforumene jeg frekventerer.

Lenke til kommentar

Friedel sliter sikkert med begynnende demens og prostata-problemer, vanlig i den alderen.

Nei, fra spøk til alvor, Rooney er tilbake (yeah), Valencia ute (bummer) og Cleverley er ute (care). Synes Young hadde et positivt innhopp sist uke, så kan jo håpe at han er på vei mot noe som kan minne om en form.

Lenke til kommentar

#MUFC : De Gea, Jones, Evans, Ferdinand, Evra, Scholes, Carrick, Nani, Rooney, Young, Welbeck

#MUFC Bench: Amos, Anderson, Giggs, Park, Hernandez, Fabio, Rafael

#THFC XI: Friedel, Walker, King, Kaboul, Essou-Ekotto, Livermore, Sandro, Lennon, Modric, Saha, Adebayor

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...