Gå til innhold

Kodak CX6200

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du er fornøyd med uskarpe elendige bilder (fastfokus?), så er det sikkert et utmerket valg.

Hva er forresten et nybegynnerkamera? Jeg trodde det var et kamera som var enkelt i bruk, men allikevel tok bra bilder? Ikke et som utelukkende tar dårlige bilder?

Hva med A60 i stedet?

Lenke til kommentar

jeg har cx4200 og det er et perfekt fest og morro kamera..

Tar pene og fine bilder, ikke noe uskarphet, enkelt i bruk.. og alt dette til 1200 kr.. det kjekke med et så bille - og for meg (til prisen) bra kamera er at om det går i bakken eller får juling under en apoptygma-konsert (fet konsert btw) så er det ikke noe krise.. tåler mye forresten..

Lenke til kommentar

Jeg har nå vært på Elkjøp å skaffet meg dette kameraet.

Det er mitt første digitalkamera, og jeg må si meg ganske fornøyd. Har tatt en del bilder, som jeg syntes ble ganske bra. (Ihvertfall hvis man sammenlikner med det å scanne inn vanlige fotografier til pcen)

Videofunksjonen er jeg også fornøyd med. Til 799 kr er dette veldig mye kamera for pengene. Et perfekt nybegynnerkamera spør du meg. Og da det ikke er så dyrt, slipper jeg å sitte med en klump i halsen på hver fest :smile:

Det er også veldig enkelt i bruk, lettere å bruke enn mange andre kameraer jeg har knotet med.. :-?

SD-brikken som jeg kjøpte utenom overfører også bildene veldig kjapt til pcen. :woot:

Løp og kjøp! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...