DraZeN Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 http://www.arwen.no/webshop/smykker/smykker10.htm Bare noen kule smykker , noe for gothere kanskje Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 jah.. sånne smykker er meget stilig , har faktisk et pentagram smykke ,men jeg bruker det ikke... En annen siden som og har masse sånn kult er www.avalon.no Lenke til kommentar
Sandman2k Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 jævla satanister! (nazister) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 fordømte satanister! (nazister) å herregud! Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 fordømte satanister! (nazister) Synes du bør være litt mer forsiktig med hva du skriver ... Et pentagram er egentlig et kristent symbol og har ingenting me stanisme og gjøre før man snur det opp ned ... men da er det ikke et pentagram lenger ... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 fordømte satanister! (nazister) Hehehe Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 fordømte satanister! (nazister) må si jeg er imponert over din fantastiske inteligense Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 fordømte satanister! (nazister) må si jeg er imponert over din fantastiske inteligense hehe, ja, de har jo sååååå mye til felles kan ikke folk med slike uttalelser bare quite? Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 huff.. er det virkelig INGEN nettbutikker her i landet som har heartagrams?? Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 fordømte satanister! (nazister) helt enig! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 huff.. er det virkelig INGEN nettbutikker her i landet som har heartagrams?? Tenkte på det samme Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 fordømte satanister! (nazister) lavmål? Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 fordømte satanister! (nazister) Eg trur du har misoppfatta kva ein satanist og en nazist er - selv om muligens hver gruppering tilber en sann djevel. Til dere andre: dere FLAMER. Og det er IKKE tillatt. Comprende? Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 fordømte satanister! (nazister) første gangen eg lo høyt av ting på forumet var når eg såg det der Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Til dere andre: dere FLAMER. Og det er IKKE tillatt. Comprende? roger that Om topic: mange fete smykker der ja! Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Synes du bør være litt mer forsiktig med hva du skriver ... Et pentagram er egentlig et kristent symbol og har ingenting me stanisme og gjøre før man snur det opp ned ... men da er det ikke et pentagram lenger ... Dette er et pentagram som peker oppoveret, et symbol på hvit magi. Det er også kalt betlehemsstjerne, og noen mener det er et symbol på Jesus sine fem sår da han hang på korset. Dette derimot, er et omvendt pentagram. Det er et symbol på svart magi. Brukt av satanister og i diverse andre kulturer.. Altså; begge er pentagrammer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Du vet ka den opp ned stjernen skal forestille sant? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 huff.. er det virkelig INGEN nettbutikker her i landet som har heartagrams?? /me erger seg over det samme. Si ifra hvis du finner noen da Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 pentagram opp-ned forestiller geiten Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Djelvelske geiten som forestiller lucifer aka satan aka djevelen aka el diablo. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå