kjell-bjarne Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Er det i det hele tatt noe som er kjiiipt med dette kameraet ? Bortsett fra prisen kanskje. Hvilket Sony-kamera gir mest for pengene ? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Det er ganske bra, jeg er meget fornøyd. Eneste jeg ikke liker er kvaliteten på stillbildene. De er riktignok på 2 megapixler, som er bra, men kvaliteten kan ikke måle seg med et dedikert stillbilde kamera. Kameraet har Bluetooth, men det har jeg ikke stort behov for. Du bør vurdere en vidvinkel konverter hvis du har tenkt å filme en del innendørs. Skjermen er ikke spesielt god i sol lys. Video og lyd kvaliteten er veldig bra. Du får ett bra kamera for pengene. [/i] Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Det blir litt bale med touch-skjermen av og til... Ellers ingenting som eg veit om. Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Det er ganske bra, jeg er meget fornøyd. Eneste jeg ikke liker er kvaliteten på stillbildene. De er riktignok på 2 megapixler, som er bra, men kvaliteten kan ikke måle seg med et dedikert stillbilde kamera. Kameraet har Bluetooth, men det har jeg ikke stort behov for. Du bør vurdere en vidvinkel konverter hvis du har tenkt å filme en del innendørs. Skjermen er ikke spesielt god i sol lys. Video og lyd kvaliteten er veldig bra. Du får ett bra kamera for pengene. [/i] Vidvinkel-konverter: er det dyrt ? Går det greit å filme selv om skjermen er dårlig i sollys. Er det typisk for bare denne modellen eller gjelder det generelt for Sony-kamera/Alle kamera ? Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Går det greit å filme selv om skjermen er dårlig i sollys. Er det typisk for bare denne modellen eller gjelder det generelt for Sony-kamera/Alle kamera ? Er typisk for dei fleste kamera trur eg. Men nokre nye kamera er bra, m.a. PC105 som eg har. Den har ein nyutvikla LCD skjerm (hugser ikkje namnet i farten..) som er ekstremt bra, sjølv i sterkt sollys. Veit ikkje kva kameraer bortsett frå PC105 som har denne skjermen. Sannsynlegvis nye modeller som har kommt i sommar og som kjem i tida framover... Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Skjermen er brukbar i sollys, men det er lettere å bruke søkeren og batteriet varer da også ca 20% lengre. Tror ikke dette kameraet er dårligere en noen av de andre på dette området, er noe du vanligvis må akseptere. Vidvinkel tipper jeg koster ca 700 kr. Har ikke selv, men jeg vurderer det sterkt. Veldig irriterende å ikke få med alt som skjer på nært hold. Lenke til kommentar
klian Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Kvaliteten på stillbildene er elendig til å være 2 meg.pix og Carl Zeiss optikk. Lenke til kommentar
kjell-bjarne Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Vurderer å kanskje kjøpe TRV33 i stedet, da jeg ikke trenger Blutooth. Synes det er stort mellomlegg for å få TRV80. Håper egentlig at Sony kommer med noen nyheter snart, TRV 80 begynner jo å bli gammel. Ser allikevel at prisen i enkelte webshoper er satt i det siste......... BTW: Hva er egentlig forskjellen på Sonys TRV-serie og PC-serie ? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Lurer på å kjøpa eit slikt kamera sjølv, men for meg er lyden VELDIG viktig, ettersom det blir ein del brukt til konsertopptak (kor og messinginstrument) Me har eit gammalt analogt kamera som gir ein heilt miserabel lydkvalitet. Eg reknar med at det vil vera betre på trv80, men kor mykje betre? Bør eg kjøpa ein ekstern mic i tillegg? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Til slikt bruk så bør du nok ha en ekstern mic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå