Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ganske bra, jeg er meget fornøyd. Eneste jeg ikke liker er kvaliteten på stillbildene. De er riktignok på 2 megapixler, som er bra, men kvaliteten kan ikke måle seg med et dedikert stillbilde kamera.

Kameraet har Bluetooth, men det har jeg ikke stort behov for.

Du bør vurdere en vidvinkel konverter hvis du har tenkt å filme en del innendørs.

Skjermen er ikke spesielt god i sol lys.

Video og lyd kvaliteten er veldig bra. Du får ett bra kamera for pengene. [/i]

Lenke til kommentar
Det er ganske bra, jeg er meget fornøyd. Eneste jeg ikke liker er kvaliteten på stillbildene. De er riktignok på 2 megapixler, som er bra, men kvaliteten kan ikke måle seg med et dedikert stillbilde kamera.

Kameraet har Bluetooth, men det har jeg ikke stort behov for.

Du bør vurdere en vidvinkel konverter hvis du har tenkt å filme en del innendørs.

Skjermen er ikke spesielt god i sol lys.

Video og lyd kvaliteten er veldig bra. Du får ett bra kamera for pengene. [/i]

Vidvinkel-konverter: er det dyrt ?

Går det greit å filme selv om skjermen er dårlig i sollys. Er det typisk for bare denne modellen eller gjelder det generelt for Sony-kamera/Alle kamera ?

Lenke til kommentar

Går det greit å filme selv om skjermen er dårlig i sollys. Er det typisk for bare denne modellen eller gjelder det generelt for Sony-kamera/Alle kamera ?

Er typisk for dei fleste kamera trur eg. Men nokre nye kamera er bra, m.a. PC105 som eg har. Den har ein nyutvikla LCD skjerm (hugser ikkje namnet i farten..) som er ekstremt bra, sjølv i sterkt sollys. Veit ikkje kva kameraer bortsett frå PC105 som har denne skjermen. Sannsynlegvis nye modeller som har kommt i sommar og som kjem i tida framover...

Lenke til kommentar

Skjermen er brukbar i sollys, men det er lettere å bruke søkeren og batteriet varer da også ca 20% lengre. Tror ikke dette kameraet er dårligere en noen av de andre på dette området, er noe du vanligvis må akseptere.

Vidvinkel tipper jeg koster ca 700 kr. Har ikke selv, men jeg vurderer det sterkt. Veldig irriterende å ikke få med alt som skjer på nært hold.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vurderer å kanskje kjøpe TRV33 i stedet, da jeg ikke trenger Blutooth.

Synes det er stort mellomlegg for å få TRV80.

Håper egentlig at Sony kommer med noen nyheter snart, TRV 80 begynner jo å bli gammel. Ser allikevel at prisen i enkelte webshoper er satt i det siste.........

BTW: Hva er egentlig forskjellen på Sonys TRV-serie og PC-serie ?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Lurer på å kjøpa eit slikt kamera sjølv, men for meg er lyden VELDIG viktig, ettersom det blir ein del brukt til konsertopptak (kor og messinginstrument)

Me har eit gammalt analogt kamera som gir ein heilt miserabel lydkvalitet. Eg reknar med at det vil vera betre på trv80, men kor mykje betre? Bør eg kjøpa ein ekstern mic i tillegg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...