forglemmegei Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Har i dag funnet en bilde i russisk internett. Det var annonse i 20 etasjers hus. Skal oversette teksten så godt jeg kan. "Skam og skam! Kjære naboer!!! Fra leilighet nummer...? (vi vet nummer) Der må ikke skrike og støne så høyt når dere driver med sex! Dette gjelder kvinne. Hold følelsene sine. Hørbarheten er 100 %. Respekter naboer og barna, hvis dere vil ikke stoppe så vil vi ringe til politi. Dere bryter folkets fred og ro fra kl. 00 til kl. 3.00 i natta. Jenta, stopp munnen din, vi hører alle dine skriker, støner, takknemlighets ord og hvor bra du hadde." Hva tror dere om det? Endret 26. februar 2012 av forglemmegei Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hva vi tror? Vet ikke hvordan det er i Russland, men i Norge skal man være stille kl. 23.00. Hvis man da stønner så høyt at det er til sjenanse for naboene så må man rett og slett skjerpe seg, eller lydisolere leiligheten bedre Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 TMB, Det er det samme regel i Russland. Jeg opplevde noe lignende en gang. Det er ganske ubehagelig skal jeg si. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hva har dette med samliv å relasjoner å gjøre? Med mindre spørsmålet er om det er vanlig at kvinner lager lyd under sex? Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Hvor mener du det passer bedre? Relasjoner er en vidt begrep som omhandler også relasjoner med naboene. Men vi får se hva moderatorene mener, de kan jo bare flytte emne hvis de mener det passer best i en annen plass. Og jeg vet ike hvem som forandret tittel, men jeg tok bort ordet "russisk". Det virket som fordømmelse mot russere. At jeg leser russisk internett og finner noe sant der - det betyr ikke at russere er de verste folk i verrden.. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 [...]men i Norge skal man være stille kl. 23.00 Heh? Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg skjønner bare ikke hvor du vil hen med posten? Hva lurer du på eller hva er det du vil fortelle? Det er veldig diffust. Hvis jeg tolker det riktig så er spørsmålet ditt: Syntes dere det er greit å knulle som kaniner etter klokken 23? Isåfall så er svaret mitt: Ja, men hold da kjeft. Hvis dama er høylytt får du vente til dagtid. Eller? [...]men i Norge skal man være stille kl. 23.00 Heh? I følge norsk lov har man rett til stillhet fra omgivelsene sine i bolig / leilighet / annet bosted etter klokken 23:00. Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Det er veldig diffust. Hvis jeg tolker det riktig så er spørsmålet ditt: Syntes dere det er greit å knulle som kaniner etter klokken 23? Isåfall så er svaret mitt: Ja, men hold da kjeft. Hvis dama er høylytt får du vente til dagtid. Eller? :-) Noe lignende, men ikke så grusomt :-) Jeg bare leste kommenter til bilde i russisk internett, det var masse kommenter og de varierte fra "Vi bryr oss ikke hva naboene føler/tenker", "det var skrevet av misunnelig dame, som selv har ikke nok sex" og "hvor bra er det når dama skriker/støner" til "hvordan skal folk forklare det til barna". Lurte på deres mening. Så lenge jeg ser, tar folk i Norge mer hensyn til regler, blant annet at det skal være stille etter 23. Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Hvis dama er høylytt får du vente til dagtid.. En av de som kommenterte bilde på russisk internett spurte hva skal hun si til den lille søster. Søster spører: Er denne dama syk? Kanskje skal vi ringe til ambullanse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå