TechGuardian Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hei Det vil mest antakelig fungere Modemet har Annex B som Telenor støtter Svar i annet forum Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Ty. Så dette med Annex b jeg også, var småredd for at det var enda mer som måtte støttes. Endret 28. februar 2012 av ^fmj Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Ty. Så dette med Annex b jeg også, var småredd for at det var enda mer som måtte støttes. Vel, det er det teknisk sett. Du må også støtte nettverksprotokollen som brukes. I praksis er det enten PPPoE eller PPPoA her i Norge. Så langt jeg husker så bruker Telenor i dag bare PPPoE - hviket er bra for deg da dette er noe så og si alle modeller har støtte for. PPPoA er langt værre, og er veldig vanskelig å finne i salg til vanlige frobrukere i det hele tatt. Sik jeg forstår det krever PPPoA ikke bare software støtte i ofrhold til PPPoA, men også endringer i hardwaren. Men som sagt - PPPoE er problemfritt da det er vidt støttet (jeg tror aldri jeg har sett en ruter som BARE støttet PPPoA, og jeg har jobbet innen industrien). Jeg er 95% sikker på at det er bare PPPoE Telenot bruker i disse dager - men du bør gjerne sjekke dette med dem før kjøp just-in-case om du vil være på helt sikre siden. Utenom netverksprotokollen og støtte for annex-typen så kommer jeg ikke på stort annet som du bør se etter for kompatabilitet, så ruteren du linker burde fungere bra. -Stigma Endret 28. februar 2012 av Stigma Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 Ty. Jeg kan bare bekrefte det du sier om PPPoE. Det er det jeg har fra telenor og det som jeg har sett hos andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå