carpsdi Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hei! Vurderte da å kjøpe ankelvekter for å få bedre spenst (vil jo helst ha mye, men har ikke tid til å trene på treningsstudio). Trener heller ikke noe særlig. Ikke spør hvorfor jeg da trenger bedre spenst please Uansett, tenkte da å kjøpe ankelvekter på si 2-2.5kg (det var det tyngste jeg fant for hver ankel, altså 2x 2-2.5kg). Tanken var da å bruke dem hver dag, da jeg sover, da jeg går til og fra skolen. Kort sagt, hele tiden. Spørsmål: -Vil jeg da kunne få noe bedre spenst av dette? -I så fall, hvor mye? -Kan det være skadelig for ankel eller andre steder i kroppen og bruke dem absolutt hvor som helst? -Noe ekstra du kan si om dette? Håper på svar! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hvordan skal du forbedre spensten ved å sove med ankelvekter? Du må trene eksplosive øvelser i benmuskulaturen, feks knebøy hvor du går sakte ned og kjapt opp. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Du får ikke spenst av å gjøre mange repetisjoner som ikke er tunge. Du får spenst av tunge, gjerne eksplosive, bevegelser, der du bare orker noen få. (4-12) Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 <- noe slikt du ønsker å oppnå? Se fra 00:55 Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 <- noe slikt du ønsker å oppnå? Se fra 00:55 HAHAHA!!! Noe sånt noe ja... Men altså, bare lurte på om jeg kunne få noen par cm høyere hopp og raskere hurtighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå