Tor r Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Blomst og spirer mot vår Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Se her ja..spirer og gror..mer enn det gjør rundt veggene her ennå. Ville beskåret det tettere.En større blender hadde kanskje gitt en mer utydelig bakgrunn? Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Se her ja..spirer og gror..mer enn det gjør rundt veggene her ennå.Ville beskåret det tettere.En større blender hadde kanskje gitt en mer utydelig bakgrunn? Takk for tilbakemelding, i dag var der 17 varmegrader innimellom tre og hus her,men nå holder eg på og sage mye av trea ned,kan bli vel tett på og. Muligt eg prøver med en runde bilder til på blomsten her i morgen tidligt om der er sol, Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Nydelig stemningsfullt vårbilde Jeg liker spirene i bakgrunnen, men forstyrres litt av det grønne bladet med stilk oppe i høyre hjørne. Kunne kanskje klona litt her, eller plukka det bort før knipsing...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg