Gå til innhold

Battlefield 1942 hakker/lagger. nytt skjermkort som trengs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

burde gå fint.. menne bf kan vere et veldig krevende spill.. på gamle pcen hadde eg 1ghz og geforce 2 og det gikk strålendes.... men du burde ta av alle unødvendige effekter, lys , textur osv....

jeg tjente feks 20-30 fps på å slå all lyd på dårligest kvalitet fordi jeg har et gammelt lydkort...

Lenke til kommentar
BF multiplayer går tregt og hakker nå vanvittig når det er svært mange spillere som spiller samtidig. Se under for specs. Noen med tips? skal kjøpe nytt skjermkort til høsten.

*host* skjermkort *hark*

:D:D

sant nok.. men om han stiller ned på grafikken så skal det gå fint, og hold deg vekke fra 64 player servere ;)

om man vil sjekke fps ta ned console , skriv fps 1 og trykk F8 for å få vekk radiocommandsmenyen slik at du ser hva som står...

Lenke til kommentar
BF multiplayer går tregt og hakker nå vanvittig når det er svært mange spillere som spiller samtidig. Se under for specs. Noen med tips? skal kjøpe nytt skjermkort til høsten.

Om det hakker og lagger når det er svært mange som spiller samtidig er det jo ikke sikkert at et nytt skjermkort vil gjøre noe fra eller til da..Selvom skjermkortet ditt jo er rimlig klart for en oppgradering :wink:

Men på servere med 64 spillere og masse action opplever jeg også til tider masse lagg og hakking. Og jeg har et bra skjermkort. Altså bra skjermkort vil ikke automatisk si problemfri spilling på store servere..

Lenke til kommentar

Om det hakker og lagger når det er svært mange som spiller samtidig er det jo ikke sikkert at et nytt skjermkort vil gjøre noe fra eller til da..Selvom skjermkortet ditt jo er rimlig klart for en oppgradering :wink:

nåja.. vil heller påstå at skjermkortet er klart for et boss-spann. resten av maskinen så jo helt kurant ut, så et nytt skjermkort burde få fart i vellingen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...