Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne en bra vannkjøling.

Sewero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

www.techbay.no har jo ein del vannkjølings sett her. Men det er ikkje inkludert skjermkort. Har hørt at det er eit helvette å sette på vannkjøling på skjermkort, og at det er betre å kjøpe eit skjermkort som har vannkjølingsblokk, slik som her. Men det er som regel berre dei dyraste korta. Nvidia sitt GTX 580 har også eit slik. Komplett har nokre vannkjøling sett til skjermkort, men ikkje for 6870, veit ikkje heilt korleis dei forskjellige korta er oppbygd mot kvarandre. Har ikkje noke erfaring med dette sjølv, men no har du i alle fall ei nettside du kan titte på ;)

Lenke til kommentar

Skal du bygge helt fra grunna av eller ønsker du et sett?

Når jeg selv hadde vannkjøling så sørget jeg for å ha følgende komponenter :

*2x120mm Radiator.

*1x vanntank på ca 2 Liter (veldig overdimensjonert ).

*1x God pumpe.

*1x Cpu + 1x NB + 1xGpu blokk.

*Slangeklemmer , slanger og mm.

Lenke til kommentar

her er ein som prøver det det du prøver på

Som du ser har du plass til i alle fall radiator med to vifter. er usikker på kor mykje meir plass det er oppover i kassa. Men om du ikkje vill ha eit "heimelaga" vannkjøings system, så sliter du meir eller mindre.

btw, vist du har plass til h100, så har du plass til eit greitt vannkjølingsystem, no har eg ikkje så mykje peiling på vannkjøling og slikt, men eg rekna no med at du ikkje trenger meir enn ein dobbel radiator?

Lenke til kommentar

Man har jo reserator serien : http://www.zalman.co.kr/ENG/product/Product_Read.asp?idx=183

Problemet blir nok at den blir for spinkel for Cpu + Gpu uten at du modder den noe, pumpen blir også litt svak for større belastning.

Det jeg kan se for meg og som vil lage minst trøbbel er å lage en "Ekstern" kjøleløsning der du har både radiator, vanntank , pumpe osv integrert og som gir god ytelse og som kan kobles fra for vedlikehold på en enkel måte.

Synd at enheter som for eksempel Corsair sin Hydrocool 200 ikke ble videreutviklet og laget større , da har man hatt en god løsning antar jeg (I dag er jo tilsvarende løsning en H100 eller H50) http://www.3dvelocity.com/reviews/hydrocool200/Hydrocool200ex.htm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...