fotogigen Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Bølger på Flø. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Ja hva man ikke må ofre for ett blinkskudd;) Flott sløring i gode farger. Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Nydelige farger og flott fokus på steinene. Fint slør på bølgen og vannet rundt steinene. Øye oppe i det fjerne gir noe ekstra i bildet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Takk for hyggelige kommentarer :-) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Nydelig komp, lys og farger Litt usikker på sløringen her - synes det blir veldig fint i forgrunnen, men bølga i bakgrunnen synes jeg ikke kler sløringen like godt... Men her kan man jo ikke akkurat få begge deler og jeg tror faktisk at med denne vinklingen og bølga i bakgrunnen ville jeg likt det bedre med kort lukkertid - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg