Jan Erik Engan Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Tema: Mot Vår Bildet er fjernet. Beskrivelse: Det våres i Drammen også.Utepils og godt i sola;) Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Utepils er alltid godt i sola Syynes kanskje bildet er litt vel blått; slik at jeg ikke får noe vår-sol-varme følelse. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Utepils er alltid godt i sola ;)Syynes kanskje bildet er litt vel blått; slik at jeg ikke får noe vår-sol-varme følelse. En solfylt dag,om det ikke sees på himmelen her.Blå fargen på vannet skyldes speilingen av himmelen;) Endret 26. februar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 SÅ DEILIG...JA I DAG GÅR DET VIRKELIG MOT VÅR...FINT BILDE M VÅR FØLSE I.SMIL 5 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 SÅ DEILIG...JA I DAG GÅR DET VIRKELIG MOT VÅR...FINT BILDE M VÅR FØLSE I.SMIL 5 Takker;) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 God eksponering og fine linjer innover i bildet.. Eneste so er litt dumt er alle fotsporene i snøen, mulig du kunne gått litt lenger frem for å slippe desse... Men dette er pirk.. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 God eksponering og fine linjer innover i bildet.. Eneste so er litt dumt er alle fotsporene i snøen, mulig du kunne gått litt lenger frem for å slippe desse... Men dette er pirk.. Ser hva du mener ang spor i sneen.Valgte her å stå under bybrua pga sola inn fra siden;) Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hei. Et flott bilde. Likte himmelen med skyene . Ja her nærmer våren seg. Naturlige og fine farger.:-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Hei. Et flott bilde. Likte himmelen med skyene . Ja her nærmer våren seg. Naturlige og fine farger.:-) Takker så mye;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Pilsen er på plass forstår eg,bilde gjenspeiler godt brytningstider!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Pilsen er på plass forstår eg,bilde gjenspeiler godt brytningstider!! Takker så mye;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg