Cera Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hvordan fungerer egentlig dette? Tar jeg kontakt med arbeidsgiver med forslag til pc jeg ønsker etc?? Hva blir den reelle prisen på laptopen?? Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Du sparer noen kroner ja, MEN var selv ganske så lei av å betale på den samme maskien etter noen år! (hadde 3 års avtale). Når avtalen går ut var valget mellom å betale 1k for å beholde den, eller levere den inn... Spar heller penger, og kjøp din egen maskin! Ganske irriterende å bli trukket 5-6-700 kr over flere år, hver mnd! Lenke til kommentar
Vantage Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Ganske irriterende med ett lite månedlig trekk? Skal det lissom være mindre irriterende å måtte betale 10-20000 med en gang?? Du sparer vel heller ikke noe penger ved å kjøpe maskinen selv.. du kan jo derimot spare opp til 50% eller no, anhengig av hvor høy skatt du har. Jeg skulle gjerne ha benyttet meg av den ordningen hvis jeg hadde mulighet til det.. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 du sparer ikke bare litt, men mange penger, værtfall om du betaler mye skatt.. jeg jobbet på elkjøp og hadde en sånn leasing deal, riktig nokk fikk vi en langt bedre leasing avtale enn "vanlige" bedrifter får, pga innkjøpspriser på utstyret.. Men sparte nesten 45% på min maskin, i forhold til ny prisen var da jeg leaset den.. Men som mange sier så er det iriterende å betale 3-400 kroner pr måned for en utdatert maskin.. Men du sparer på en leasing avtale, og det er vell det i bunn og grunn teller! Lenke til kommentar
zed Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hva sier dere til den trukket før skatt da? 37% billigere =D=D Tenk etter da suppeskaller! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Spørs hvor mye man betaler i skatt, Moren til en kompis gikk ned en skatteklasse med kjøp av pc, hun tjente faktisk på å kjøpe den! Pappa er fornøyd, endelig er det noe positivt ved 50% skatt Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Så må du ikke glemme det du taper i feriepenger. 10,2% av det du må betale for maskinen før skatt. I tillegg skal leasing selskapet ha sitt, de gjør ikke dette gratis. Så til slutt blir det ikke så veldig mye som er spart. Så du bør være forsiktig med hvem du kaller suppeskaller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå