Cassanova Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 jeg leser om telenor og netcom har gratis mms.. har tele 2 også det? siden det alltid skal være billigere.. håper på svar raskt.. få det i bruk mer tilfelle Lenke til kommentar
whaley Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Ikke som jeg har hørt om dessverre.. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 jeg mener da at de må det, pga. prisgarantien... har sendt epost å spurt, men ikke fått svar! Lenke til kommentar
Rank_1 Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 fortsatt ikke fått no svar? har Tele2 selv og lurer litt på akkurat dette jeg og.. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 skikkelig dårlig av tele2. "alle andre" sender gratis mms fram til 1.november. men ikke jeg Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hm.. Etter det jeg vet, så er det da bare Djuice abonementer (og kontantkort) som kan sende de 30 første MMS`ene gratis? Eller tar jeg heilt feil nå? Lenke til kommentar
FiDo_ Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hm.. Etter det jeg vet, så er det da bare Djuice abonementer (og kontantkort) som kan sende de 30 første MMS`ene gratis? Eller tar jeg heilt feil nå? Da tar du nok feil.. Netcom har hvertfall gratis, og det mener jeg telenor også har.. (Sitat fra netcom.no) "Frem til 1. november kan du som NetCom-kunde sende så mange MMS-meldinger du vil, helt uten kostnad. Du kan sende både bilde, animasjoner, tekst og lyd i samme melding. Tilbudet gjelder MMS-meldinger som er sendt fra mobilen i Norge." Lenke til kommentar
Rank_1 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 burde ikke den prisgarantien gjelde vanlig MMS sending også? Netcom kunder sender MMS til 2,50,- mens Tele2 skal ha 4,- pr.mms.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå